Brak produktów
Kwalifikacja M0T.02 Podręcznik Część 1 Technik pojazdów samochodowych....
Podręcznik porusza zagadnienia bhp w branży motoryzacyjnej, ze...
W napisanym zgodnie z nową podstawą programową kształcenia w zawodach (z...
W książce w przystępny sposób opisano zagadnienia związane z technologią...
Książka jest przeznaczona dla uczniów techników grup: mechanicznej,...
Książka jest imponującym zbiorem wiedzy na temat osób z zespołem Downa, przy tym jest to wiedza najbardziej kompetentna. Została bowiem ujęta, od wnętrza, tychże osób oraz najbliższych członków rodziny, z którymi dzielą one swoje codzienne życie.
W prezentowanej publikacji nakreślono Czytelnikowi fundamentalne pytania: co się stanie z ukochanym dzieckiem z Zespołem Downa jeśli zabraknie rodziców? Autorzy poszczególnych tekstów próbują zmierzyć się z nieznanym obszarem ludzkiego doświadczenia i wypełnić go rozwiązaniami, które mogłyby wspomóc tę trudną dorosłość.
Odpowiedzialni rodzice - tytuł wieloznaczny, bo i pojęcie odpowiedzialności ma wiele znaczeń. Czy w niniejszej książce jest mowa o rodzicach, którzy we właściwy sposób troszczą się o swoje dzieci i zabiegają o ich dobrą przyszłość?
Czy rozumiem swoich uczniów" jest filmem o pracy nauczyciela z gimnazjalną klasą integracyjną. Pytanie "Ja kto robić?" nurtuje pedagogów, którzy mają w takich klasach uczyć.
Doskonała pomoc dla rodziców i opiekunów dziecka z chorobą przewlekłą. Trudna sytuacja w jakiej znajdują się rodzicie i opiekunowie dziecka z chorobą przewlekłą wymaga zrozumienia i zapoznania się z rzetelną wiedzą specjalistów.
Materiały z sympozjum naukowego Warszawa 30 września 2000
W tej książce Autorka – znana specjalistka w zakresie problematyki zespołu Downa – porusza kwestie najistotniejsze dla rodziny dziecka z tym zaburzeniem. Zaczyna od wyjaśnienia natury zespołu Downa, omówienia jego typów i przedstawienia historii badań.
Są to ćwiczenia i zabawy do wykorzystania w pracy dydaktyczno-terapeutycznej dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi o specyficznych potrzebach edukacyjnych.
Nowoczesne społeczeństwo stawia współczesnej szkole określone poziomem cywilizacji i charakterem kultury wymagania w zakresie kształcenia i rozwoju uczniów. Jednym z takich wymagań jest uczenie tolerancji wobec osób niepełnosprawnych, które wyraża postawę szacunku wobec osoby.
Praca ta ma przybliżyć problemy rodzin posiadających dzieci nieuleczalnie chore oraz rolę, jaką odgrywa hospicjum w ich życiu. W rozdziale pierwszym autorka przedstawiła przebieg rozwoju ruchu hospicyjnego w świecie oraz genezę i formy działań hospicyjnych w Polsce.
Tytułowe zaburzenie rozwoju autorka próbuje przedstawić w jak najprostszy i najbardziej przystępny dla Czytelnika sposób.
Książka stanowi pokłosie Konferencji "Prawo dziecka do zdrowia", którą w 2005 roku zorganizowało Polskie Stowarzyszenie im. Janusza Korczaka.
Omawiana w niniejszej pracy problematyka dotyczy ważnej sfery ludzkiego życia -, seksu.
Dzieci niepełnosprawne ruchowo są najczęściej pełnosprawne umysłowo, a więc nie w niepełnosprawności leży źródło ich problemów w szkole. A więc w czym? Problem polega w metodzie, jaką są one przygotowywane do nauki szkolnej.
Kryzysy rozwojowe u dzieci i młodzieży mogą występować w toku naturalnego procesu przemian rozwojowych. Okres przejścia od stadium dziecka do stadium młodzieży to czas, w którym następuje zmiana tożsamości, czyli okres ten wiąże się z niebezpieczeństwem wystąpienia kryzysów rozwojowych.
Prezentowana książka zawiera zbiór artykułów dotyczących problemów zaburzeń rozwoju, zagrożeń i niepełnosprawności. Publikacja prezentuje niektóre metody usprawnienia dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym (MPD), takie jak: metodę Kabata, Bobathów, Petö, Vojty, Domana, Weroniki Sherborne, Bon Depart, hipoterapię, muzykoterapię oraz podejmuje problematykę...
Książka przedstawia problematykę ukrytego programu szkoły integracyjnej z perspektywy interakcyjnej. W kontekście rozwoju i coraz większego znaczenia szkolnictwa integracyjnego w Polsce opracowanie naświetla ten słabo zbadany do tej pory aspekt jego funkcjonowania.
Tytułowe "Dwa światy" stanowią kolejny dowód wielkiego dualizmu panującego we współczesnym systemie edukacji. Dwa światy to również dwa odmienne spojrzenia autorek na problematykę edukacyjną.
Prezentowana publikacja stanowi próbę wprowadzenia w rozległą i złożoną problematykę procesu rehabilitacji. Składa się z czterech części.
Książka ta, jako podręcznik akademicki, przeznaczona jest dla studentów psychologii, pedagogiki, psychopedagogiki i socjologii.