Brak produktów
Książka zawiera zbiór krótkich opowiadań dla dzieci w wieku...
Bydgoszcz po raz pierwszy pojawia się na kartach historii 28 czerwca 1238 r
W Anglii nowoczesność przybyła wraz z pociągiem i fabryką, we Francji –...
Wenecja Petera Ackroyda to biografia miasta napisana w równie wspaniałym...
Pierwsza dekada XXI wieku - mimo wielu kataklizmów - przyniosła stały rozwój gospodarki turystycznej. Obserwujemy niebywały wzrost podaży usług turystycznych w warunkach ostrej konkurencji, poszukiwania nowych nabywców.
Podręcznik niniejszy powstał na podstawie doświadczeń autorów w przygotowaniu i prowadzeniu szkoleń dla rezydentów oraz wieloletniej pracy w charakterze rezydenta polskich biur podróży.
Książka zawiera - w części pierwszej - syntetyczne ujęcie problematyki krajoznawstwa - od jego pojęcia, poprzez rozwój, role we współczesnym społeczeństwie do omówienia głównych jego form i kierunków działania.
Podręcznik został opracowany przez zespół autorski złożony z pracowników dydaktyczno-naukowych dwóch uczelni wyższych, mających wieloletnie doświadczenia zarówno teoretyczne, jak i praktyczne w zakresie prezentowanej problematyki, tj. Kated Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Katedry Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną...
Podręcznik obejmuje teorię, metodologię poznawania i kreowania produktu turystycznego wraz ze schematem praktycznego postępowania w celu opracowania własnej koncepcji wykreowania produktu turystycznego.