Brak produktów
Książka poświęcona jest sztuce nadawania ostatniego szlifu, czyli tym...
Podwaliny sztuki Sztuka i religie świata Sztuka sakralna i świecka...
Ta poręczna publikacja jest praktycznym wprowadzeniem do historii...
W książce przedstawione są życiorysy i dokonania wybitnych malarzy z...
Ten wyjątkowy album umożliwia czytelnikowi zobaczenie Stanz watykańskich...
Pierwsza dekada XXI wieku - mimo wielu kataklizmów - przyniosła stały rozwój gospodarki turystycznej. Obserwujemy niebywały wzrost podaży usług turystycznych w warunkach ostrej konkurencji, poszukiwania nowych nabywców.
Podręcznik niniejszy powstał na podstawie doświadczeń autorów w przygotowaniu i prowadzeniu szkoleń dla rezydentów oraz wieloletniej pracy w charakterze rezydenta polskich biur podróży.
Książka zawiera - w części pierwszej - syntetyczne ujęcie problematyki krajoznawstwa - od jego pojęcia, poprzez rozwój, role we współczesnym społeczeństwie do omówienia głównych jego form i kierunków działania.
Podręcznik został opracowany przez zespół autorski złożony z pracowników dydaktyczno-naukowych dwóch uczelni wyższych, mających wieloletnie doświadczenia zarówno teoretyczne, jak i praktyczne w zakresie prezentowanej problematyki, tj. Kated Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Katedry Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną...
Podręcznik obejmuje teorię, metodologię poznawania i kreowania produktu turystycznego wraz ze schematem praktycznego postępowania w celu opracowania własnej koncepcji wykreowania produktu turystycznego.