Brak produktów
Największy słownik spośród tych, które uczą, jak pisać i mówić poprawnie...
Miłość bywa trudna, spełniona, fizyczna i rodzicielska. Miłość pobudza,...
Atlas Historii Polski zawiera mapy ukazujące historię ziem polskich od...
Historia sztuki dla studentów kierunków pedagogicznych i artstycznych...
Wielka historia rzeźby to przepiękny album, w którym zaprezentowano...
Jak czytamy w jednej z recenzji książki - autorstwa prof. dr hab. Grażyny Gzelli - "Autor swe rozważania zaadresował do szerokiego grona odbiorców - terapeutów, osób zajmujących się doradztwem i wspieraniem osób potrzebujących pomocy, w tym również do bibliotekarzy-biblioterapeutów.
Program dopuszczony do użytku szkolnego decyzją Ministra Edukacji Narodowej nr DKW-4014-46/2000. Dla współczesnego młodego człowieka świat mediów, zwłaszcza mediów elektronicznych, jest środowiskiem naturalnym. Już bardzo małe dzieci stykają się bowiem z obrazem telewizyjnym, potem jako przedszkolaki, stają się zachłannymi odbiorcami kreskówek, żeby w...
W prezentowanych w tomiku bajkach – będących podstawą mojej pracy z dziećmi - wykorzystałam rym, stąd ich nazwa – bajki rymowane. Rym miał pełnić funkcję głównie instrumentacyjną, która polegała na wprowadzeniu bogatszej postaci dźwiękowej.
Prezentowana pozycja jest zbiorem scenariuszy warsztatów literackich dla dzieci w wieku przedszkolnym. Zajęcia mają formę ukierunkowanej zabawy, której punktem wyjścia jest tekst literacki. Każde ze spotkań zostało skonstruowane w ten sposób, aby dać dzieciom możliwość odbioru wielozmysłowego. W materiale dydaktycznym znajdują się propozycje zastosowania:...
Zaproponowany przez autorki program profilaktyczno-wychowawczy powstał przede wszystkim z myślą o dzieciach, które mają trudności z przezwyciężeniem sytuacji lękowych.
Książka "Jak rozwijać aktywność twórczą dzieci i młodzieży" to zbiór scenariuszydo pracy z dziećmi w klasach I-VI szkoły podstawowej. Pokazany w niej sposób dramowej pracy z tekstem literackim został wzbogacony o obszerne uwagi dotyczące ich realizacji i wskazówki wieloletniego praktyka. Szczególną wartością scenariuszy jest perspektywa humanistyczna,...
"Poezjoterapia "Co dobrego?!" Moniki Mularskiej-Kucharek jest jak uważny spacer brzegiem morza, przechadzka pomiędzy dwoma żywiołami; intelektualną refleksją doświadczonej nauczycielki akademickiej i poezją serca wrażliwej osoby.
Przemyślany, pięknie ilustrowany dobór zaopatrzonych w ćwiczenia bajek które mogą być punktem wyjścia do refleksji i dyskusji nie tylko w warunkach szkolnych, ale również posłużyć mogą rodzicom do rozmów z własnymi dziećmi jest wartościową pozycją, która przybliżać będzie tradycyjny, baśniowy świat kolejnym pokoleniom czytelników w różnym wieku.
Przemyślany, pięknie ilustrowany dobór zaopatrzonych w ćwiczenia bajek które mogą być punktem wyjścia do refleksji i dyskusji nie tylko w warunkach szkolnych, ale również posłużyć mogą rodzicom do rozmów z własnymi dziećmi.