Brak produktów
Program wychowawczy świetlicy wspomagający rozwój aktywności twórczej dzieci Treści programowe głównych obszarów edukacyjnych Szczegółowy rozkład treści programowych Osiągnięcia uczniów wynikające z realizacji programu Procedury określania efektywności programu.
Renata Repińska - mgr pedagogiki, animator i edukator Popularyzuje wiedzę metodyczną i repertuarową w obszarze animacji czasu wolnego dzieci, młodzieży i dorosłych. Prowadzi autorskie warsztaty z zakresu ekspresji twórczej, animacji społeczno-wychowawczej, kulturowej i obrzędowości.
Przewodnik po metodach pracy z ludźmi starszymi i sposobach integracji pokoleń. Wszechstronne vademecum dla animatorów, pedagogów, pracowników socjalnych, studentów – profesjonalistów i wolontariuszy.
Książka ma na celu propagowanie wiedzy na temat usprawniania i utrzymania w dobrej kondycji nasz układ nerwowy, opóźniania procesu starzenia się mózgowia, usprawniania pamięci oraz profilaktyki chorób neurodegeneracyjnych. Obecnie wiemy, jak dbać o serce, ale nie dbamy o nasz mózg.
W książce przypomniano 125 najatrakcyjniejszych gier i zabaw świetlicowych z lat 1821–1936. Jak łatwo ocenić, zdecydowanie przewyższają one walorami dydaktycznymi i wychowawczymi wiele z najpopularniejszych obecnie.
Każdy pedagog wie, jak ciężko jest wzbudzić w dzieciach zainteresowanie i ciekawość. Niniejsza książka jest propozycją, w której nauczyciele pracujący w świetlicach szkolnych mogą znaleźć przykłady codziennych zajęć, pełnych ciekawych pomysłów, zachęcających dzieci do działania, rozwijających ich kreatywność i pobudzających wyobraźnię, a także uczących...