Brak produktów
Przewodnik zawiera wykaz publikacji w formie książek, zeszytów ćwiczeń i innych materiałów dydaktycznych z zakresu szeroko pojętej terapii pedagogicznej (czytanie i pisanie, przygotowanie do nauki szkolnej, ryzyko dysleksji, profilaktyka niepowodzeń w czytaniu i pisaniu, dysleksja rozwojowa, leworęczność, wspomaganie rozwoju psychomotorycznego itp.).
Prezentowany tom poświęcony został tym rodzajom zaburzeń rozwoju psychoruchowego dzieci, które leżą u podłoża ich trudności w uczeniu.
Materiały z sympozjum naukowego Warszawa 30 września 2000
Opracowany przez Autorkę program wychowawczo-terapeutyczny [...] ma na celu nadanie innego wymiaru ludzkiemu cierpieniu, odkrywanie utraconego poczucia sensu życia i chronienie przed niedostatkami wartości egzystencjalnych.
Rozważania o skutecznym planowaniu pracy z dziećmi oraz młodzieżą niepełnosprawnymi intelektualnie i z autyzmem
Autorka zawarła w książce własne doświadczenia w zakresie tworzenia programów zajęć integracyjnych.
Dziennik opracowany został na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Sportu z dnia 19 lutego 2002 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji wraz z późniejszymi zmianami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra...
Wczesne wykrywanie autyzmu i efekty wczesnej terapii Dylematy związane z terapią behawioralną stosowaną wobec osób autystycznych Muzykoterapia w pracy z dzieckiem autystycznym Metoda Knillów z elementami stymulacji polisensorycznej w terapii dzieci autystycznych Wybrane metody wykorzystywane w pracy z dzieckiem autystycznym i z głębokimi zaburzeniami...
Niniejsze opracowanie ma służyć pomocą nauczycielom w ich pracy diagnostycznej i terapeutycznej.
W pudełku znajduje się 96 kart. Dziecko znajduje i dopasowuje karty z cieniami zwierząt tak, aby po złożeniu kart szarymi paskami do siebie cienie stanowiły lustrzane odbicie.
"Uczę się poprzez ruch" to bogaty w ćwiczenia i zabawy terapeutyczne program mający na celu poprawę funkcjonowania dziecka w obszarze funkcji ruchowych oraz percepcji.
Obrazki z podpisami dla logopedów i terapeutów pracujących z osobami z afazją, służą do wstępnej diagnozy zaburzeń komunikacji, oraz do prowadzenia ćwiczeń, których celem jest odbudowywanie systemu językowego.
Książka Julii Moor, angielskiej psycholog i matki dziecka autystycznego, przeznaczona jest przede wszystkim dla rodziców i opiekunów zmagających się na co dzień z problemem wychowania maluchów, u których stwierdzono zaburzenia na tle autyzmu.
Niniejsza książka jest kompletnym narzędziem diagnozowania i terapii dzieci od trzeciego miesiąca życia do piątego, szóstego roku życia. Adresowana jest do wychowawców, nauczycieli, terapeutów i rodziców małych dzieci z trudnościami w rozwoju. W ramach zaproponowanego programu wczesnej interwencji, należy przeprowadzić diagnozę trudności występujących u...
Zestaw "PRZYIMKI” z serii "Karty ćwiczeń" przeznaczony jest dla wszystkich osób z zaburzeniami komunikacji językowej.
W książce zebrano kilkadziesiąt fotografii ukazujących, jak różnorodne związki mogą łączyć ludzi.
„Ćwiczenia pamięci” to propozycja dla terapeutów i rodziców, którzy chcą stymulować procesy koncentracji, uwagi oraz pamięci dzieci. Zadania stworzone zostały w oparciu o najnowsze doniesienia neurobiologiczne, dzięki czemu doskonalą mózgowe mechanizmy związane z zapamiętywaniem.
Prawidłowy rozwój oraz integracja funkcji percepcyjnych i motorycznych dziecka leżą u podstaw umiejętności niezbędnych do codziennego funkcjonowania. Reforma oświaty nawiązuje do koncepcji indywidualnego rozwoju dziecka i sposobie realizacji nowej podstawy programowej wychowania przedszkolnego.
Zestaw "PRZECIWIEŃSTWA” z serii "Karty ćwiczeń" przeznaczony jest dla wszystkich osób z zaburzeniami komunikacji językowej.
Seria SYMULTANICZNE I SEKWENCYJNE STRATEGIE UCZENIA SIĘ przeznaczona jest dla dzieci: