Brak produktów
Książka jest kontynuacją "Domowych zabaw logopedycznych". Mogą z nią pracować rodzice, po konsultacji z logopedą. Zawiera ćwiczenia głosek: ś, ź, ć, dź, podane w formie różnorodnych zabaw - zagadek, rebusów, rysunków.
Zagadki logopedyczne. Głoski dźwięczne i bezdźwięczne to pozycja przeznaczona przede wszystkim dla logopedów, ale także dla rodziców i nauczycieli przedszkoli.
Prezentowana pozycja jest pierwszym w Polsce zbiorem logopedycznych zabaw grupowych, przeznaczonych dla dzieci w wieku od 4 do 7 lat. Zaproponowane tu ćwiczenia mogą być wykonywane przez logopedów,terapeutów, nauczycieli nauczania zintegrowanego oraz gimnastyki korekcyjnej.
Prezentowana pozycja jest zbiorem 15 scenariuszy z kompletem załączników, do których należą zestawy wyrazów i tekstów, materiał obrazkowy oraz zadania i łamigłówki uatrakcyjniające terapię.
Jest to książeczka dla dzieci od trzeciego roku życia. Ciekawe zabawy, ćwiczenia i historyjki w niej zebrane mają pomóc w rozwoju mowy maluchów.
Książka przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, utrwalająca wymowę głosek: k, g, f, w.
Ciszki to wspaniała książka pomocnicza dla rodziców, logopedów i nauczycieli przedszkolnych oraz nauczania początkowego. Zawiera właściwie dobrany materiał słowny oraz atrakcyjne ilustracje do ćwiczeń mowy, przeznaczona dla dzieci w wieku od trzech lat.
Będę mówić poprawnie to zeszyty ćwiczeń przeznaczone do pracy z dziećmi, u których występują zaburzenia w czytaniu, pisaniu i mówieniu. Zaburzenia te powodują, że dzieci mają trudności w opanowaniu materiału programowego.
Publikacja zawiera 35 ćwiczeń oddechowych i artykulacyjnych dla dzieci w wieku od 4 do 7 lat. Zabawy, oprócz działań wspomagających prawidłową wymowę, rozwijają wyobraźnię, umiejętność koncentracji
Książka ta jest kierowana do dzieci, które mają problemy z wymawianiem głoski r. Zawiera ona wiele ciekawych ćwiczeń, które pomogą wywołać, a następnie utrwalić tę głoskę.
Książka zawiera bogaty materiał językowy z głoską r wyłącznie po spółgłoskach. Składa się z sześciu części (ćwiczenia wstępne, wyrazy, zestawienia wyrazowe, zdania, opowiadania, wiersze), z których każda obok zgrupowanego słownictwa zawiera również ćwiczenia praktyczne.
Jest to pozycja kierowana do uczniów mających problemy z prawidłową analizą i syntezą wzrokową, co skutkuje trudnościami w czytaniu i pisaniu. Pomoc ta składa się z kart zawierających materiał obrazkowy i literowy ułożony według stopnia trudności , od najprostszych kształtów do trudnych wyrazów.
Materiał przeznaczony jest do ćwiczeń prawidłowej wymowy głosek k, ki, g, gi w wyrazach w nagłosie, śródgłosie i wygłosie. wyrażeniach i zdaniach. Opracowany materiał jest przeznaczony dla logopedów i rodziców do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym.
Materiał przeznaczony jest do ćwiczeń prawidłowej wymowy głosek s, z, c, dz w wyrazach w nagłosie, śródgłosie i wygłosie. wyrażeniach i całych zdaniach. Opracowany materiał jest przeznaczony dla logopedów i rodziców do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym.
Materiał w postaci wyrazów i obok narysowanych czarno-białych obrazków przeznaczony jest do ćwiczeń prawidłowej wymowy głosek ś, ź, ć, dź w wyrazach w nagłosie, śródgłosie i wygłosie. wyrażeniach i całych zdaniach.
Materiał przeznaczony jest do ćwiczeń prawidłowej wymowy głosek sz, ż, cz, dż w wyrazach w nagłosie, śródgłosie i wygłosie. wyrażeniach i całych zdaniach. Opracowany materiał jest przeznaczony dla logopedów i rodziców do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym.
Jest to cykl wierszy logopedycznych dla dzieci od lat 5. W każdym wierszyku ćwiczona jest prawidłowa artykulacja głoski lub głosek, które mogą być mylone.
Zaproponowane zabawy i ćwiczenia logopedyczne przeznaczone są dla dzieci do siódmego roku życia, ale mogą być wykorzystywane również w pracy z dziećmi starszymi, mającymi trudności w komunikacji interpersonalnej.
Materiał przeznaczony jest do utrwalania w układach opozycyjnych głosek po wcześniejszym wyćwiczeniu ich artykulacji w izolacji, sylabach, wyrazach i zdaniach.
Część teoretyczna tego opracowania ma na celu przybliżenie nauczycielom, logopedom, a także rodzicom pojęcia świadomości fonologicznej i jej znaczenia w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Wyjaśnia ona pojęcia słuchu fonematycznego, będącego podstawą opanowania języka mówionego.