Brak produktów
Świat współczesny jak nigdy dotąd kształtowany jest przez środki przekazu, zarówno związane z drukiem, jak i elektroniczne - radio, telewizję, Internet, które uczyniły cywilizację medialną głosem naszych czasów.
Prezentowana publikacja stanowi przegląd problematyki dotyczącej wykorzystania mediów wobec wielorakich potrzeb dziecka w transformującej się rzeczywistości pedagogicznej. W książce dominuje paradygmat dziecka nad całą omawianą problematyką.
Przewodnik po świcie informacji, omawia główne kierunki rozwoju środków masowego przekazu, prezentuje najnowsze rozwiązania techniczne stosowane w gromadzeniu, przetwarzaniu i upowszechnianiu danych.
Tomasz Szkudlarek pracuje w Instytucie Pedagogiki na wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego na stanowisku profesora nadzwyczajnego, jest dyrektorem Instytutu Pedagogiki (kadencja 1996-1999), zajmuje się problematyką z pogranicza pedagogiki i współczesnej filozofii kultury.
Podręcznik stanowi w przeważającej części uaktualniony wybór tekstów Autora, zwłaszcza skryptu uniwersyteckiego: Środki masowego przekazu w wychowaniu, książki - Edukacja bez granic i artykułów zamieszczonych w publikacjach pokonferencyjnych.
W książce czytelnik znajdzie informacje na temat nowego usytuowania mediów publicznych i komercyjnych w Polsce.
Książka podejmuje zagadnienia ukrytego przekazu w reklamie. Dostarcza obszernej wiedzy z zakresu historii i mechanizmów działania reklamy oraz ogólnej teorii komunikowania masowego (mediów), demaskując przy tym praktyki dyskursywne uprawiane w jej ukrytym przekazie.
Jest to poradnik dla nauczycieli, wykładowców, biznesmenów, prezenterów telewizyjnych i radiowych, polityków, tłumaczy- dla wszystkich, którzy chcą mówić poprawnie i efektywnie. Do książki dołączony jest materiał video przygotowany i nagrany przez autora Andrzeja Siedleckiego. Zawiera on szereg praktycznych sytuacji wykorzystania głosu oraz ćwiczenia...
Czym była Cambridge Analytica i co zrobiła z naszymi danymi? Jak Facebook tworzy 100-wymiarowy obraz twojej osobowości?