Brak produktów
Ostatnio przeglądane
Podręcznik obejmuje teorię,...
Pomysł Organizacja Zarządzanie
Nowy produkt
Podręcznik obejmuje teorię, metodologię poznawania i kreowania produktu turystycznego wraz ze schematem praktycznego postępowania w celu opracowania własnej koncepcji wykreowania produktu turystycznego.
Autor: | Jacek Kaczmarek, Andrzej Stasiak, Bogdan Włodarczyk |
ISBN: | 83-208-1564-9 |
Stron: | 408 |
Wymiary: | 175x205 |
Oprawa: | miękka |
Data wydania: | wyd.1 - 2005 |
Wydawnictwo | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Autorzy zastosowali ciekawą metodę kształcenia. Proponują mianowicie naukę od zdefiniowania i poszukiwania idei produktu turystycznego do gotowego programu praktycznego działania. Niezbędne jest więc uzyskanie odpowiedzi na pytania: co to jest produkt turystyczny, jak on powstaje, dla kogo jest przeznaczony, kto jest twórcą produktu turystycznego, jakie są oczekiwane efekty.