TURYSTYKA / HOTELARSTWO

Informacje

Ostatnio przeglądane

Promocja i informacja w turystyce Zobacz większe

PROMOCJA I INFORMACJA W TURYSTYCE

Nowy produkt

Pierwsza dekada XXI wieku - mimo wielu kataklizmów - przyniosła stały rozwój gospodarki turystycznej. Obserwujemy niebywały wzrost podaży usług turystycznych w warunkach ostrej konkurencji, poszukiwania nowych nabywców.

Więcej szczegółów

24,70 zł brutto

Opis

Autor:Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas
ISBN:978-83-60789-19-3
Stron:304
Wymiary:165x235
Oprawa:miękka
Data wydania:2010
WydawnictwoProksenia

Więcej informacji

Ewolucji ulegają zachowania wypoczynkowe turystów, zmuszając do doskonalenia produktów i metod sprzedaży oraz uruchamiania działań pobudzających popyt na usługi turystyczne. Sprzedaż produktów turystycznych staje się celem nie tylko poszczególnych usługodawców, ale również miast, regionów, na których one występują, określanych przez autorów terminem "miejsce docelowe".
Zaangażowanie sektora publicznego dotyczy zazwyczaj promocji, bez której nie jest możliwe osiągnięcie sukcesu gospodarczego, tym bardziej że na skutek kryzysu finansowego popyt uległ osłabieniu. Dlatego tak ważne jest poszukiwanie nowych i oryginalnych technik komunikacji marketingowej.
Stąd też część pierwsza książki poświęcona jest temu właśnie składnikowi marketingu mix. Dokonano w niej systematyki pojęć, omówiono instrumenty i środki promocji. Osobne rozdziały dotyczą promocji miejsca docelowego - organizacji, finansowania oraz budowy marki. Zamieszczono tu studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej.
Część druga poświęcona została informacji turystycznej, od przybliżenia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucję rozwiązań organizacyjnych, aż po prezentację aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym.
Publikacja ta jest nową, zmienioną i poszerzoną wersją wydanej w 2004 roku pozycji "Promocja i informacja turystyczna". Mamy nadzieję, że książka będzie przydatna zarówno dla studentów turystycznych kierunków szkół wyższych, słuchaczy studiów policealnych, jak i dla pracowników branży turystycznej, szczególnie administracji samorządowej, wspierającej rozwój gospodarki turystycznej.
Autorzy i Wydawca będą wdzięczni za wszelkie uwagi, które będą mogły być wykorzystane w doskonaleniu publikacji.