DZIENNIKARSTWO I MEDIA

Informacje

Ostatnio przeglądane

W NIEWOLI REKLAMY? PERCEPCJA UKRYTYCH PRZESŁAŃ REKLAMY PRASOWEJ Zobacz większe

W NIEWOLI REKLAMY?

PERCEPCJA UKRYTYCH PRZESŁAŃ REKLAMY PRASOWEJ

Nowy produkt

Książka podejmuje zagadnienia ukrytego przekazu w reklamie. Dostarcza obszernej wiedzy z zakresu historii i mechanizmów działania reklamy oraz ogólnej teorii komunikowania masowego (mediów), demaskując przy tym praktyki dyskursywne uprawiane w jej ukrytym przekazie.

Więcej szczegółów

31,30 zł brutto

Opis

Autor:ANNA KOWAL-ORCZYKOWSKA
ISBN:978-38-7308-931-0
Stron:240
Wymiary:170x240
Oprawa:miękka
Data wydania:2007 - Wyd. I
WydawnictwoImpuls

Więcej informacji

Publikacja "naświetla" konsekwencje społeczne wynikające z transmitowania w reklamie znaczeń, sensów - takie jak umacnianie stereotypów, reprodukcja podziałów społecznych, formowanie "pro rynkowych" tożsamości o niskiej samoświadomości, tworzenie "opresyjnych" trendów. W książce rozważany jest związek reklamy z władzą symboliczną. Czytelnik może zapoznać się z badaniami nad percepcją ukrytego przekazu przez młodzież.