Brak produktów
Ostatnio przeglądane
Książka podejmuje zagadnienia...
PERCEPCJA UKRYTYCH PRZESŁAŃ REKLAMY PRASOWEJ
Nowy produkt
Książka podejmuje zagadnienia ukrytego przekazu w reklamie. Dostarcza obszernej wiedzy z zakresu historii i mechanizmów działania reklamy oraz ogólnej teorii komunikowania masowego (mediów), demaskując przy tym praktyki dyskursywne uprawiane w jej ukrytym przekazie.
Autor: | ANNA KOWAL-ORCZYKOWSKA |
ISBN: | 978-38-7308-931-0 |
Stron: | 240 |
Wymiary: | 170x240 |
Oprawa: | miękka |
Data wydania: | 2007 - Wyd. I |
Wydawnictwo | Impuls |
Publikacja "naświetla" konsekwencje społeczne wynikające z transmitowania w reklamie znaczeń, sensów - takie jak umacnianie stereotypów, reprodukcja podziałów społecznych, formowanie "pro rynkowych" tożsamości o niskiej samoświadomości, tworzenie "opresyjnych" trendów. W książce rozważany jest związek reklamy z władzą symboliczną. Czytelnik może zapoznać się z badaniami nad percepcją ukrytego przekazu przez młodzież.