Brak produktów
Głównym celem tej publikacji jest ćwiczenie umiejętności spostrzegania różnic oraz szukania podobieństw w zestawach bardzo do siebie zbliżonych pod względem graficznym i kolorystycznym.
Zgadnij, czego brakuje to pomoc logopedyczna do utrwalania poprawnej wymowy głoski c w różnych pozycjach wyrazowych (na początku wyrazu, w środku wyrazu oraz w grupach spółgłoskowych). Pomoc przeznaczona jest dla rodziców, nauczycieli oraz logopedów, którzy pracują z dzieckiem nad utrwalaniem poprawnej wymowy wymienionych głosek.
Zgadnij, czego brakuje to pomoc logopedyczna do utrwalenia poprawnej wymowy głoski ż w różnych pozycjach wyrazowych (na początku wyrazu, w środku wyrazu oraz w grupach spółgłoskowych).
Na tę pozycję składa się teczka i książka. Teczka zawiera karty z ilustracjami do powielenia. Ogółem jest to blisko 300 rysunków, które można wykorzystać w dowolny sposób.
Książka przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, które z sukcesem zakończyły pierwszy etap pracy korekcyjnej i są gotowe utrwalić wymowę głosek: ś, ź, ć, dź, s, z, c, dz, sz, ż, cz, dż oraz je różnicować.
Niniejsza pozycja przeznaczona jest do kształcenia poprawnej wymowy głosek ciszących (ś, ć, ź, dź), syczących (s, c, z, dz) i szumiących (sz, cz, ż, dż) u dzieci, które mają z tym problemy (sygmatyzm, parasygmatyzm, mogisygmatyzm). Wiersze zebrane w książce służą wywoływaniu, korygowaniu i utrwalaniu danej głoski i są tak ułożone, by dziecko mogło...
"Drewniaczek mieszka w starym lesie. To bardzo stary i niezwykły las. Niezwykły, bo zaczarowany. Zaczarowane są drzewa, krzewy, kwiaty i wszyscy mieszkańcy, nawet nasz Drewniaczek. Kim On jest?..." fragment bajki
Rerki są kolejną publikacją z serii "Szkoła poprawnej wymowy", wydaną w formie ćwiczeń do indywidualnej pracy. Skierowana jest ona do dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, które mają problemy z prawidłową realizacją głosek: r oraz l.
Przedstawiona tu publikacja składa się z przewodnika zawierającego scenariusze zajęć oraz karty pracy dla ucznia.
Bajeczki logopedyczne: zostały opracowane z myślą o dzieciach w wieku wczesnoszkolnym z zaburzeniami kinestezji artykulacyjnej przy prawidłowym słuchu fonematycznym.
Książeczka Mówię! jest zbiorem wierszy i zabaw czyniących utrwalanie prawidłowej artykulacji zajęciem wesołym i przyjemnym. Teksty są zróżnicowane tematycznie, wprowadzają dziecko w świat poetycki, a równocześnie zachęcają do rozmów o różnych zagadnieniach związanych z otaczającym nas światem.
Jest to druga książka z serii dotyczącej terapii logopedycznej głosek z szeregu szumiącego. Ćwiczenia w niej zawarte opierają się na treści ciekawych wierszyków przedstawiających sympatycznych bohaterów: Żabkę Rzekotkę, Grzebiuszkę, pana Ambrożego, żołnierzyka Andrzeja, małego Żuczka i wielu innych.
Z cyklu ćwiczeń logopedycznych Chcę poprawnie wymawiać wydano dotychczas 13 zeszytów, z których każdy zawiera materiał językowy niezbędny w terapii określonej wady wymowy. Ćwiczenia zostały tak dobrane, aby
Z cyklu ćwiczeń logopedycznych Chcę poprawnie wymawiać wydano dotychczas 13 zeszytów, z których każdy zawiera materiał językowy niezbędny w terapii określonej wady wymowy. Ćwiczenia zostały tak dobrane, aby
Z cyklu ćwiczeń logopedycznych ,Chcę poprawnie wymawiać wydano dotychczas 13 zeszytów, z których każdy zawiera materiał językowy niezbędny w terapii określonej wady wymowy. Ćwiczenia zostały tak dobrane, aby
Z cyklu ćwiczeń logopedycznych Chcę poprawnie wymawiać wydano dotychczas 13 zeszytów, z których każdy zawiera materiał językowy niezbędny w terapii określonej wady wymowy. Ćwiczenia zostały tak dobrane, aby
Z cyklu ćwiczeń logopedycznych Chcę poprawnie wymawiać wydano dotychczas 13 zeszytów, z których każdy zawiera materiał językowy niezbędny w terapii określonej wady wymowy. Ćwiczenia zostały tak dobrane, aby
Z cyklu ćwiczeń logopedycznych Chcę poprawnie wymawiać wydano dotychczas 13 zeszytów, z których każdy zawiera materiał językowy niezbędny w terapii określonej wady wymowy. Ćwiczenia zostały tak dobrane, aby
Pierwszymi słowami, najczęściej używanymi przez malucha, są odgłosy, czyli wyrazy dźwiękonaśladowcze. Zastępują one trudne do wypowiedzenia słowa i zdania.
Pierwszymi słowami, najczęściej używanymi przez malucha, są odgłosy, czyli wyrazy dźwiękonaśladowcze. Zastępują one trudne do wypowiedzenia słowa i zdania.