Brak produktów
Zaproponowane zabawy i ćwiczenia logopedyczne przeznaczone są dla dzieci do siódmego roku życia, ale mogą być wykorzystywane również w pracy z dziećmi starszymi, mającymi trudności w komunikacji interpersonalnej.
Niniejsza praca jest próbą przedstawienia rozmaitych zaburzeń mowy występujących przede wszystkim u dzieci i udzielenia odpowiedzi na pytanie, jak je eliminować w toku zamierzonych oddziaływań stymulacyjnych.
Utwory zawarte w opracowaniu przeznaczone są do szeroko rozumianych ćwiczeń ortofonicznych, czyli nauki poprawnej wymowy. W odpowiednim doborze ćwiczeń pomocna będzie tabela, zawierająca
Praca adresowana jest do szerokiego grona czytelników - logopedów, studentów pedagogiki, psychologii i logopedii oraz rodziców i nauczycieli, a także do wszystkich tych, których łączy chęć poznania zjawiska znanego prawie wszystkim "ze słyszenia", czyli rerania, nazwanego też rotacyzmem.
Kwestionariusz ten może być wykorzystywany do diagnozy logopedycznej dzieci przedszkolnych i szkolnych. Składa się z obrazków, których nazwy zawierają samogłoski i spółgłoski w trzech pozycjach, w których mogą pojawić się w wyrazie: w nagłosie, śródgłosie i wygłosie. Głoski występujące w nazwach obrazków ułożone są w kolejności zgodnej z tym jak pojawiają...
Książeczka "Już mówię" stanowi część drugą pozycji "Zaczynam mówić". Przeznaczona jest dla terapeutów mowy prowadzących pracę z dziećmi, które z różnych powodów mówią później niż ich rówieśnicy.
Doświadczenia płynące z wieloletniej praktyki logopedycznej Autora, wsparte wiedzą zdobytą dzięki językoznawstwu kognitywnemu, przyczyniły się do innego nieco spojrzenia na zjawisko zaburzeń płynności mówienia u osób jąkających się w różnym wieku. Zaburzenia mówienia o charakterze jąkania odznaczają się podobną częstością występowania we wszystkich...
W książce Autor odpowiada na pytania, które najczęściej zadają rodzice na temat jąkania. Omawia przyczyny, objawy i konsekwencje niepłynnego mówienia.
Niniejsza publikacja to pierwsza w literaturze naukowej szczegółowa analiza porównawcza sprawności niejęzykowych dzieci polskich w okresie wczesnego dzieciństwa.
Uniwersalny podręcznik poprawnej wymowy, przydatny nauczycielom, pedagogom, logopedom, dziennikarzom, aktorom, a także wszystkim, którzy chcieliby poprawić swoją dykcję. Pozwala dowiedzieć się, jak
Poradnik zawiera 7 zasadniczych rozdziałów omawiających główne deficyty rozwojowe występujące u dzieci. Zaproponowane są w nim kierunki reedukacji oraz konspekty do pracy wyrównawczej.
Program stanowi teoretyczne i praktyczne ujęcie zagadnienia niepłynności mowy u dziecka w młodszym wieku. Część teoretyczna zawiera omówienie zagadnienia niepłynności mowy dziecka, w tym porównanie rozwojowej niepłynności mowy i jąkania wczesnodziecięcego.
Praktyczny poradnik dla rodziców dzieci mających trudności z opanowaniem mowy.
Na kartach opowiadań przedstawione są przygody sympatycznego misia Gabrysia oraz jego przyjaciół.
Prezentowana książeczka jest pierwszą z cyklu pozycji logopedycznych, ukierunkowanych na korygowanie błędnej artykulacji poszczególnych głosek oraz utrwalanie ich poprawnej wymowy.
Aktywność własna jako warunek kształtowania się postawy twórczej u dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
Obrazki z podpisami dla logopedów i terapeutów pracujących z osobami z afazją, służą do wstępnej diagnozy zaburzeń komunikacji, oraz do prowadzenia ćwiczeń, których celem jest odbudowywanie systemu językowego.
12 zeszytów - doskonały sposób na ćwiczenie umiejętności czytania ze zrozumieniem i nabywanie nawyku samodzielnego uczenia się.
Seria Kocham czytać przeznaczona jest do wczesnej nauki czytania dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz starszych -, z wadami wymowy i/lub niezakończonym rozwojem mowy oraz zagrożonych dysleksją.
Odwracamy obrazki, aby dziecko kochało czytać, nie bało się geometrii i czytania mapy na lekcji geografii.