Brak produktów
Ostatnio przeglądane
Program do diagnozy i obserwacji...
Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych
Nowy produkt
Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Zawiera: szczegółowe cele kształcenia i wychowania, treści zgodne z treściami nauczania zawartymi w podstawie programowej wychowania przedszkolnego oraz sposoby osiągania celów kształcenia i wychowania z uwzględnieniem możliwości indywidualizacji pracy w zależności od potrzeb i umiejętności dzieci.
Niniejsza publikacja została przygotowana zgodnie z obecnie funkcjonującym Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2014 r. poz. 803).
Książka ta jest jedną z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów służących do przeprowadzenia diagnozy rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Do kompletu tego należą także:
A. Tanajewska, R. Naprawa, D. Kołodziejska, Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Arkusz monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego;
A. Tanajewska, R. Naprawa, D. Kołodziejska, Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Karty pracy.
Autor: | Alicja Tanajewska, Renata Naprawa, Dorota Kołodziejska |
ISBN: | 978-83-7134-737-5 |
Stron: | 68 |
Wymiary: | B5 |
Oprawa: | miękka |
Data wydania: | 2014 |
Wydawnictwo | Harmonia |
Publikacja Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole powstała z myślą o dzieciach kończących edukację przedszkolną i rozpoczynających edukację wczesnoszkolną. Książka z pewnością będzie pomocna w codziennej pracy:
- nauczycieli przedszkoli i oddziałów przedszkolnych uczących dzieci pięcio- lub sześcioletnie;
- nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów;
- pedagogów, psychologów.
Może być ona w pełni wykorzystana podczas tworzenia:
- programu zajęć kompensacyjno-korekcyjnych;
- programu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych;
- indywidualnego programu wspomagania i korygowania rozwoju dziecka pięcio-, sześcioletniego;
- zakresu dostosowania wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania wychowania przedszkolnego do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dziecka;
- planu działań wspierających.