WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE

Informacje

Ostatnio przeglądane

 DIAGNOZA ROZWOJU DZIECKA PRZEDSZKOLNEGO PRZED ROZPOCZĘCIEM NAUKI W SZKOLE. Zobacz większe

DIAGNOZA ROZWOJU DZIECKA PRZEDSZKOLNEGO PRZED ROZPOCZĘCIEM NAUKI W SZKOLE.

Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych

Nowy produkt

Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Zawiera: szczegółowe cele kształcenia i wychowania, treści zgodne z treściami nauczania zawartymi w podstawie programowej wychowania przedszkolnego oraz sposoby osiągania celów kształcenia i wychowania z uwzględnieniem możliwości indywidualizacji pracy w zależności od potrzeb i umiejętności dzieci.

 

Niniejsza publikacja została przygotowana zgodnie z obecnie funkcjonującym Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2014 r. poz. 803).

 

Książka ta jest jedną z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów służących do przeprowadzenia diagnozy rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Do kompletu tego należą także:

 

A. Tanajewska, R. Naprawa, D. Kołodziejska, Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Arkusz monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego;

 

A. Tanajewska, R. Naprawa, D. Kołodziejska, Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Karty pracy.

Więcej szczegółów

12,00 zł brutto

Opis

Autor:Alicja Tanajewska, Renata Naprawa, Dorota Kołodziejska
ISBN:978-83-7134-737-5
Stron:68
Wymiary:B5
Oprawa:miękka
Data wydania:2014
WydawnictwoHarmonia

Więcej informacji

 

Publikacja Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole powstała z myślą o dzieciach kończących edukację przedszkolną i rozpoczynających edukację wczesnoszkolną. Książka z pewnością będzie pomocna w codziennej pracy:

-  nauczycieli przedszkoli i oddziałów przedszkolnych uczących dzieci pięcio- lub sześcioletnie;

-  nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów;

-  pedagogów, psychologów.

Może być ona w pełni wykorzystana podczas tworzenia:

- programu zajęć kompensacyjno-korekcyjnych;

- programu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych;

- indywidualnego programu wspomagania i korygowania rozwoju dziecka pięcio-, sześcioletniego;

- zakresu dostosowania wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania wychowania przedszkolnego do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dziecka;

- planu działań wspierających.