Brak produktów
Ostatnio przeglądane
MARKETING W HOTELARSTWIE podręcznik...
Nowy produkt
MARKETING W HOTELARSTWIE podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Książka przedstawia w sposób praktyczny podstawowe wiadomości z marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką.
Autor: | ADAM STEFAŃSKI |
ISBN: | 978-83-7544-149-9 |
Stron: | 212 |
Wymiary: | 165x235 |
Oprawa: | miękka |
Data wydania: | 2009 |
Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów:rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu oraz rynku usług hotelarskich, rozdział II przedstawia poszczególne instrumenty marketingowe (produkt/usługa, cena, dystrybucja, promocja, personel), rozdział III uczy, w jaki sposób zaprojektować i przeprowadzić proste badania marketingowe w hotelu, rozdział IV przedstawia zagadnienia z dziedziny zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach hotelarskich, rozdział V zawiera elementy planowania działalności marketingowej oraz uczy, jak sporządzić prosty plan marketingowy, rozdział VI ostatni wyjaśnia zastosowanie mierników oceny działalności hotelarskiej.