TURYSTYKA / HOTELARSTWO

Informacje

Ostatnio przeglądane

MARKETING USŁUG HOTELARSKICH - PODRĘCZNIK DO NAUKI ZAWODU TECHNIK HOTELARSTWA Zobacz większe

MARKETING USŁUG HOTELARSKICH - PODRĘCZNIK DO NAUKI ZAWODU TECHNIK HOTELARSTWA

Nowy produkt

MARKETING W HOTELARSTWIE podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Książka przedstawia w sposób praktyczny podstawowe wiadomości z marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką.

Więcej szczegółów

38,10 zł brutto

Opis

Autor:ADAM STEFAŃSKI
ISBN:978-83-7544-149-9
Stron:212
Wymiary:165x235
Oprawa:miękka
Data wydania:2009

Więcej informacji

Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów:rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu oraz rynku usług hotelarskich, rozdział II przedstawia poszczególne instrumenty marketingowe (produkt/usługa, cena, dystrybucja, promocja, personel), rozdział III uczy, w jaki sposób zaprojektować i przeprowadzić proste badania marketingowe w hotelu, rozdział IV przedstawia zagadnienia z dziedziny zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach hotelarskich, rozdział V zawiera elementy planowania działalności marketingowej oraz uczy, jak sporządzić prosty plan marketingowy, rozdział VI ostatni wyjaśnia zastosowanie mierników oceny działalności hotelarskiej.