PEDAGOGIKA I PSYCHOLOGIA

Informacje

Ostatnio przeglądane

"CHCIEĆ, PRAGNĄĆ, MYŚLEĆ, WIEDZIEĆ" - ROZUMIENIE POJĘĆ PRZEZ DZIECI + CD Zobacz większe

"CHCIEĆ, PRAGNĄĆ, MYŚLEĆ, WIEDZIEĆ" - ROZUMIENIE POJĘĆ PRZEZ DZIECI + CD

Nowy produkt

Książka omawia zagadnienie rozumienia pojęć z wybranego kręgu znaczeniowego dzieci 7-10-letnich. W ramach podjętej problematyki omówiono zagadnienie rozumienia znaczenia pojęć wolicjonalnych i mentalnych z perspektywy dzieci, zdolności poznawcze dzieci, ujawniające się w trakcie definiowania pojęć, stopień znajomości znaczenia wybranych pojęć, przygotowywanie dzieci do komunikacji oraz ich wiedzę.

Więcej szczegółów

45,00 zł brutto

Opis

Autor:Monika Wiśniewska-Kin
ISBN:978-83-7308-877-1
Stron:196
Wymiary:160x235
Oprawa:miękka
Data wydania:2007 - Wyd. II

Więcej informacji

Autorka prowadziła badania empiryczne na terenie szkół podstawowych. Stanowiły one fundament dla drugiego etapu badań , którego celem było ustalenie, jaki wpływ wywiera stosowanie przez nauczycieli koncepcji "oswajania ze sztuką słowa" na - opisane i zdiagnozowane w badaniach eksperymentalnych - umiejętności metaforyzacyjne dzieci.