Brak produktów
Ostatnio przeglądane
Studium z pedagogiki porównawczej na...
Nowy produkt
Studium z pedagogiki porównawczej na przykładzie młodzieży polskiej, czeskiej, niemieckiej i holenderskiej
Sukces życiowy to nie tylko kategoria teoretyczna i ideologiczna, lecz także forma praktyki społecznej, ważna z perspektywy konstruowania tożsamości człowieka. Prezentowana książka wpisuje się we współczesne dyskusje nad społecznymi oraz edukacyjnymi kontekstami sukcesu życiowego.
Autor: | Dobrochna Hildebrandt-Wypych, Katarzyna Kabacińska (red. nauk.) |
ISBN: | 978-83-7587-515-7 |
Stron: | 470 |
Wymiary: | 165x235 |
Oprawa: | miękka |
Jej pierwsza część poświęcona jest analizie teoretycznych koncepcji odnoszących się do sukcesu życiowego w ramach nauk pedagogicznych i społecznych, a także rekonstrukcji różnorodnych ideologii sukcesu w społeczeństwie nowoczesnym i ponowoczesnym. Druga część publikacji zawiera wyniki badań jakościowych nad społecznymi konstrukcjami sukcesu życiowego młodzieży w czterech państwach europejskich – Polsce, Czechach, Niemczech i Holandii. Mamy nadzieję, że książka zostanie życzliwie przyjęta przez wszystkich zainteresowanych problemem sukcesu życiowego w teorii i praktyce społeczno-edukacyjnej.