MATERIAŁY DLA WYCHOWAWCÓW KLAS

Informacje

Ostatnio przeglądane

JAK NAUCZYĆ ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW Zobacz większe

JAK NAUCZYĆ ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW

Scenariusze lekcji i karty pracy dla uczniów

Nowy produkt

Książka "Jak nauczyć rozwiązywania konfliktów" to bardzo rozbudowany poradnik dla nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych, zawierający ćwiczenia i strategie działania w postaci scenariuszy lekcji i kart pracy dla uczniów, opracowanych tak, by nauczyć ich umiejętności sprawnego radzenia sobie z konfliktami.[....]

Więcej szczegółów

39,00 zł brutto

Opis

Autor:David Covan, Dianne Schilling, Susanna Palomares
ISBN:978-83-88839-14-6
Stron:186
Wymiary:297x210
Oprawa:miękka
Tłumaczenie:praca zbiorowa
Nazwa oryginału:Teaching the Skills of Conflict Resolution.
Data wydania:wyd.1 - 2007
WydawnictwoFRASZKA EDUKACYJNA

Więcej informacji

Całość składa się z dwóch głównych części. Pierwszy rozdział książki jest skierowany do prowadzącego. Wdraża on tematykę konfliktów, zakreślając ich dynamikę, źródła i następstwa. Tutaj znajdziemy również przegląd tematów zawartych w książce i ich krótkie wyjaśnienie. Zagadnienia te są dokładniej opisane przy poszczególnych tematach do pracy, jest także podana literatura uzupełniająca na poziomie podstawowym, średniozaawansowanym oraz zaawansowanym. Oprócz tego zostały w tym rozdziale omówione strategie dydaktyczne, w szczególności skoncentrowane na prowadzeniu rozmów w kręgu. W drugiej części poradnika zamieszczono  pięć bloków tematycznych, w ramach których przeprowadzane są zajęcia: szacunek dla podobieństw i różnic, rozumienie i kontrolowanie emocji, współdziałanie i budowanie zespołu, strategie rozwiązywania konfliktów i stosowanie narzędzi rozwiązywania konfliktów. Do każdego bloku tematycznego są przyporządkowane  odpowiednie ćwiczenia wraz z formularzami i kartami pracy dla uczniów. Są one przedstawione jasno, z podziałem na cele, poziom (wiek dziecka), niezbędne materiały, dokładny przebieg w formie podstawowej i niekiedy z podaną możliwością rozszerzenia, a także pytania do dyskusji. {...wstęp]