Brak produktów
Ostatnio przeglądane
Ćwiczenia naśladują naturalne etapy...
Nowy produkt
Ćwiczenia naśladują naturalne etapy nabywania języka i skonstruowane są tak, aby przeprowadzić dziecko i nauczyciela po kolei: od najwcześniejszego etapu rozwoju mowy aż do w pełni rozwiniętego zdania złożonego.
Autor: | Anna Żywot |
ISBN: | 978-83-66422-60-5 |
Wymiary: | A4 |
Oprawa: | miękka |
Data wydania: | 2020 |
Wydawnictwo | WIR |
Każde z ćwiczonych słów lub zdań zilustrowane jest prostym, czarno-białym obrazkiem, aby ułatwić dziecku proces rozumienia i zapamiętywania.
Ćwiczenia przeznaczone są dla dzieci z:
Program proponujemy także rodzicom dzieci rozwijających się prawidłowo, jako pomoc w kształtowaniu sprawności językowej.
W zestawie:
3 poziomy trudności:
78 kart:
554 ilustracje:
Liczymy, iż naszym pakietem ćwiczeń zainteresują się również osoby korzystające wcześniej z serii POWTARZAM. ROZUMIEM. NAZYWAM. Koncepcja nowego programu jest bowiem w znacznej mierze spójna z tamtym projektem. Stanowi jednak jego udoskonalenie zarówno pod względem graficznym, jak i treściowym. Kilkuletnie już doświadczenia praktyczne w stosowaniu programu pozwoliły opracować go w wersji bardziej syntetycznej, łatwiejszej i niewątpliwie skuteczniejszej w użytkowaniu.
Opinie o Mów mi, jak mam to powiedzieć!
Maria Rybak – Przystanek Rodzinka:
Tytuł charakteryzowanej pomocy terapeutycznej stawia rodzica lub specjalistę pracującego z dzieckiem w roli językowego eksperta, znawcy i wyroczni w kwestiach dotyczących mowy. Mów mi, jak mam to powiedzieć! Ćwiczenia do terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej Anny Żywot stanowią terapeutyczną odpowiedź na różnego rodzaju zaburzenia umiejętności posługiwania się mową. Program z pomocą nauczyciela próbuje przeprowadzić dziecko przez kolejne etapy rozwoju mowy.