EKONOMIA - PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ

Informacje

Ostatnio przeglądane

EKONOMIKA cz.3 Zobacz większe

MARKETING cz.3

Marketing

Nowy produkt

Podręcznik opracowano na podstawie programu nauczania przedmiotu ekonomika, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technik ekonomista, nr 341[02]/ /MEN/2008.05.20, chunkowości.

Więcej szczegółów

26,00 zł brutto

Opis

Autor:Marian Pietraszewski, Krystyna Strzelecka
ISBN:978-83-62325-39-9
Stron:224
Wymiary:235 x 165
Oprawa:miękka
Data wydania:2011
WydawnictwoeMPi2

Więcej informacji

przedmiotu marketing dla zawodu technik handlowiec, nr 341 [03]/MEN/2009.02.03 i technik rachunkowości, nr 341[06]/SP/MEN 03.01.2000

Podręcznik zawiera treści dotyczące: badania rynku, organizacji marketingu, elementów marketingu-mix (kształtowanie i dystrybucję produktu, politykę cen, promocję) oraz przepisy prawne regulujące działania marketingowe, a także słowniczek pojęć.

Podręcznik może być  wykorzystany również w kształceniu technika handlowca i technika rachunkowości.