Brak produktów
Ostatnio przeglądane
Podręcznik opracowano na podstawie...
Marketing
Nowy produkt
Podręcznik opracowano na podstawie programu nauczania przedmiotu ekonomika, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technik ekonomista, nr 341[02]/ /MEN/2008.05.20, chunkowości.
Autor: | Marian Pietraszewski, Krystyna Strzelecka |
ISBN: | 978-83-62325-39-9 |
Stron: | 224 |
Wymiary: | 235 x 165 |
Oprawa: | miękka |
Data wydania: | 2011 |
Wydawnictwo | eMPi2 |
przedmiotu marketing dla zawodu technik handlowiec, nr 341 [03]/MEN/2009.02.03 i technik rachunkowości, nr 341[06]/SP/MEN 03.01.2000
Podręcznik zawiera treści dotyczące: badania rynku, organizacji marketingu, elementów marketingu-mix (kształtowanie i dystrybucję produktu, politykę cen, promocję) oraz przepisy prawne regulujące działania marketingowe, a także słowniczek pojęć.
Podręcznik może być wykorzystany również w kształceniu technika handlowca i technika rachunkowości.