DYSLEKSJA DYSORTOGRAFIA I GRAFOMOTORYKA

Informacje

Ostatnio przeglądane

SKRZATOLAND - Zoo Zobacz większe

SKRZATOLAND - Zoo

Zadania i łamigłówki dla sprawnej rączki i mądrej główki

Nowy produkt

Zoo to siódma książka z cyklu Skrzatoland. Treści książeczki nawiązują do wiersza Skrzatoland, zamieszczonego na początku. Poszerzają one wiedzę dziecka o otaczającej go rzeczywistości, jednocześnie odwołują się do jego doświadczeń, skojarzeń i wyobraźni.

Więcej szczegółów

13,70 zł brutto

Opis

Autor:JOLANTA STUDNICKA
ISBN:978-83-7134-370-4
Stron:40
Wymiary:297x210
Oprawa:miękka
Data wydania:wyd.1 - 2009
WydawnictwoHARMONIA

Więcej informacji

Książka zawiera zadania i ćwiczenia zgodne z aktualną podstawą programową, które realizują różne obszary edukacji dziecka w wieku przedszkolnym ze szczególnym uwzględnieniem obszaru edukacji matematycznej. Jest to skuteczne narzędzie wspierające realizację treści programowych adresowanych do dziecka pięcioletniego. Książka zawiera wycinanki-niespodzianki, Dyplom Mistrza Skrzatolandu, obrazek do Galerii Skrzatolandu i zestaw ćwiczeń grafomotorycznych. Rodzice znajdą tu wskazówki, które pomogą im przygotować dziecko do roli przedszkolaka. Podczas wycieczki do Zoo dziecko poznaje, zdobywa, poszerza i utrwala wiedzę o zwierzętach, które można tu spotkać. Potrafi je rozpoznać, nazwać, poznaje ich zwyczaje i charakterystyczne cechy, potrafi opisać ich wygląd i je porównać. Wykorzystuje dotychczasową wiedzą na ich temat. Poznaje zasady bezpiecznego zachowania się w zoo i jest wdrażane do ich przestrzegania, potrafi określić, jak należy zachować się w stosunku do zwierząt, wie, jakie zachowania są niebezpieczne. Wycinanka-niespodzianka, tęczowa papuga, będzie dla dziecka miłą pamiątką po wspólnie spędzonym czasie w zoo. Na pewno dużo radości sprawi mu kolejny Dyplom Mistrza Skrzatolandu i obrazek do Galerii Skrzatolandu. Treści zawarte w książce wraz z ilustracjami stymulują wyobraźnię dziecka, jego logiczne myślenie, poszerzają zakres słownictwa, pobudzają do dłuższych wypowiedzi, do podejmowania prób określania, nazywania emocji, które towarzyszą mu przy kolejnych zadaniach. Ćwiczenia grafomotoryczne skutecznie przygotowują dziecko do nauki pisania. W ramach realizacji obszaru edukacji matematycznej dziecko poprzez wykonane ćwiczenia i zadania: przelicza elementy zbioru, posługuje się liczebnikami głównymi w zakresie 8, posługuje się liczebnikami porządkowymi, wyodrębnia podzbiory, tworzy część wspólną zbiorów, porównuje liczebność zbiorów, graficznie odtwarza liczbę elementów w zbiorze, poprawnie posługuje się określeniami: więcej, mniej, tyle samo, pojęciem pary, określa o ile elementów jest więcej/mniej w danych zbiorach, posługuje się wyrazem &8222,nie&8221, jako logicznym zaprzeczeniem określonej cechy, przelicza, dolicza elementy (praktyczne czynności dodawania) w zakresie 6, odtwarza ciągi siedmioelementowe, poprawnie rozpoznaje i nazywa figury geometryczne, sprawnie posługuje się pojęciami: duży, większy, największy, najwyższa, najniższa, długi, krótki.