Brak produktów
Przedłużony czas trwania sylab w wykrzyknieniach i wyrażeniach dźwiękonaśladowczych ułatwia: prawidłową percepcję słuchową, kształtowanie się wzorca sylab znaczących w strukturach kory mózgowej, formowanie wzorca motorycznego (artykulacyjnego).
Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją, alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy. Nagranie przygotowane w profesjonalnym studio zostało tak przetworzone elektronicznie, by długość trwania spółgłosek była równa długości brzmienia samogłosek.
W książce znajdują się pomysły na prace wykonane z samoprzylepnych liter i cyfr. Wzorując się na opisie i zdjęciu, dziecko wykona między innymi żyrafę, stokrotki, smoka i robota. Nie tylko będzie się przy tym świetnie bawiło, ale także utrwali litery i cyfry oraz poćwiczy sprawność palców.
Książka ta może służyć pomocą nie tylko fachowcom, którzy z urzędu są zobowiązani do śledzenia rozwoju stanu wiedzy w tej dziedzinie. Z pewnością powinna zainteresować też rodziców dzieci z dysleksją. Szersza i wnikliwsza wiedza na temat trudności, z jakimi zmagają się ich pociechy, ułatwi im wspieranie ich w dążeniu do przezwyciężania tych problemów.
Przeciwdziałanie uzależnieniom, zdrowy sposób odżywiania się, zdrowa psychika i postępowanie asertywne, radzenie sobie w trudnych sytuacjach oraz dokonywanie świadomego wyboru, to tylko niektóre ze scenariuszy lekcji jakie zanalazły się w tym opracowaniu.
Zeszyt ćwiczeń logopedycznych przeznaczony do pracy terapeutycznej z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, które nieprawidłowo wymawiają głoski L/R. Różnorodne ćwiczenia zostały zaproponowane w formie językowej zabawy. Dziecko słucha, głośno powtarza za dorosłym, różnicuje, dopasowuje, rysuje koloruje, zaznacza każdą głoskę innym kolorem,...
Pierwszy od prawie trzydziestu lat oryginalny, nowoczesny, przystępnie i interesująco napisany polski podręcznik socjologii, obejmujący całokształt problematyki socjologicznej od najprostszych kontaktów
Aby dzieci mogły optymistycznie patrzeć na świat i być odpowiedzialne, musimy dać im szansę rozwijania umiejętności emocjonalnych. Kto dobrze poznał samego siebie, potrafi oceniać i kontrolować swoje uczucia, ten jest również w stanie patrzeć sercem, rozumieć zachowanie innych i właściwie z nimi postępować.
- subkultury chuligańsko - przestępcze w pespektywie badań nauk humanistycznych- subkultury chuligańsko - przestępcze w sytuacji dysfunkcyjnych oddziaływań środowisk wychowawczych- subkultury chuligańsko - przestępcze jako wyraz izolacji i ucieczki od społeczeństwa