Brak produktów
Afazja - odbudowa komunikacji to seria zeszytów ćwiczeń, które powstały w oparciu o doświadczenia autorki w pracy z osobami dotkniętymi afazją oraz chorobami neurodegeneracyjnymi.
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uświadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udzielania odpowiedzi.
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uświadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udzielania odpowiedzi.
Zestaw ten wprowadza pojęcia dużo-mało, mniej-więcej, przy pomocy różnych zbiorów, określanie ilości, przygotowanie do określeń: mniej niż, więcej niż…, rozumienie pytania: Czego jest więcej (mniej) ?
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uświadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udzielania odpowiedzi.
Zestaw ten służy do kształtowania pojęcia równoliczności zbiorów, pojęcia liczby, nauki czytania pełnymi wyrazami (czytanie globalne) liczebników głównych, oraz zaznajomienie się z cyframi.
Zestaw ten służy do nauki dopasowywania małych elementów do całości, dopasowywania czasownika i rzeczownika w odpowiedniej formie do obrazka, odpowiedzi na pytania: Czym.....? Co robi.....?, przez podanie etykietek lub wypowiedź oraz czytanie pełnymi wyrazami zdań dwuwyrazowych tzw.czytanie globalne.
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uswiadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udzielania odpowiedzi.
Zestaw ten służy do wprowadzenia nazw liczebników porządkowych w połączeniu ze znajomościa kolorów oraz nauki odpowiedzi na pytanie: Który z kolei ?, formy językowe z końcówkami –a, –e, –y (pierwsza, pierwsze, pierwszy) ocenianie liczebności zbioru na podstawie liczebnika porządkowego, ustawienie w szereg.
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uświadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udzielania odpowiedzi.
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uswiadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udzielania odpowiedzi.
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uswiadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udzielania odpowiedzi.
Zestaw ten składa się z dwóch oddzielnych zestawów ćwiczeniowych: Komu daje? i Czym jedzie? Zestaw (Komu daje?) służy do nauki zmiany końcówek rzeczownika w liczbie pojedynczej, która wymusza pytanie: Komu?, odpowiedzi na pytanie: Komu daje?
Zestaw ten służy do nabywania umiejętności wyszukiwania takich samych elementów, wyszukiwania ich z pamięci oraz zapamiętywania ciagu obrazków lub kształtów geometrycznych. Są to ćwiczenia wstępne do zapamiętywania sylab i wyrazów jednosylabowych.
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uświadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udzielania odpowiedzi.
Zestaw ten składa się z dwóch oddzielnych zestawów ćwiczeniowych (Co ma? i Jaki ma kolor?) Zestawy te służą do nauki dopasowywania elementów w postaci schematu do obrazka, odpowiedzi obrazkiem lub etykietką na pytania np.: Co ma słoń? Kto ma trąbę? (Jaki ma kolor?) i nauki zdań (układania ich) zawierających pewną informację. Osiągamy tu też czytanie...
Proponowany zestaw ćwiczeń przeznaczony jest dla pacjentów z afazją, u których obserwuje się trudności w prawidłowym stosowaniu form gramatycznych wyrazów, wynikające z rozchwianego systemu fleksyjnego. Publikacja ta może być wykorzystywana jako wspomagające narzędzie do terapii zaburzonych funkcji językowych przez terapeutów pracujących z pacjentami z...
Ćwiczenia to kompleksowa publikacja do terapii pamięci i mowy osób dotkniętych chorobą Alzheimera czy innymi stanami demencyjnymi, składająca się z materiału werbalnego i ilustracyjnego. Prezentowane materiały przeznaczone są głównie dla osób z otępieniem lekkim i umiarkowanym, choć przy odpowiednim zaangażowaniu terapeuty mogą sobie z nimi poradzić...
Zestaw Układanki z figur geometrycznych służy do opanowania umiejętności układania wg wzoru obrazów z figur geometrycznych ( trójkat, koło, prostokąt, kwadrat), układania tych obrazów z pamięci oraz rozwijaniu wyobraźni poprzez tworzenie własnych kompozycji. Dziecko utrwala nazwy figur geometrycznych oraz różnicuje ich wielkości. Zestaw zawiera: - 73...
Zestaw Mnożenie-ćwiczenia wstępne zawiera kolorowe elementy tekturowe oraz plansze ćwiczeniowe.