Brak produktów
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uświadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udzielania odpowiedzi.
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uświadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udzielania odpowiedzi.
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uświadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udzielania odpowiedzi.
Zestaw ten wprowadza pojęcia dużo-mało, mniej-więcej, przy pomocy różnych zbiorów, określanie ilości, przygotowanie do określeń: mniej niż, więcej niż…, rozumienie pytania: Czego jest więcej (mniej) ?
Zestaw ten służy do wprowadzenia nazw liczebników porządkowych w połączeniu ze znajomościa kolorów oraz nauki odpowiedzi na pytanie: Który z kolei ?, formy językowe z końcówkami –a, –e, –y (pierwsza, pierwsze, pierwszy) ocenianie liczebności zbioru na podstawie liczebnika porządkowego, ustawienie w szereg.
Zestaw ten służy do kształtowania pojęcia równoliczności zbiorów, pojęcia liczby, nauki czytania pełnymi wyrazami (czytanie globalne) liczebników głównych, oraz zaznajomienie się z cyframi.
Zestaw ten służy do nauki dopasowywania małych elementów do całości, dopasowywania czasownika i rzeczownika w odpowiedniej formie do obrazka, odpowiedzi na pytania: Czym.....? Co robi.....?, przez podanie etykietek lub wypowiedź oraz czytanie pełnymi wyrazami zdań dwuwyrazowych tzw.czytanie globalne.
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uswiadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udzielania odpowiedzi.
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uswiadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udzielania odpowiedzi.
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uświadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udzielania odpowiedzi.
Zestaw ten składa się z dwóch oddzielnych zestawów ćwiczeniowych: Komu daje? i Czym jedzie? Zestaw (Komu daje?) służy do nauki zmiany końcówek rzeczownika w liczbie pojedynczej, która wymusza pytanie: Komu?, odpowiedzi na pytanie: Komu daje?
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uswiadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udzielania odpowiedzi.
Zestaw ten służy do nabywania umiejętności wyszukiwania takich samych elementów, wyszukiwania ich z pamięci oraz zapamiętywania ciagu obrazków lub kształtów geometrycznych. Są to ćwiczenia wstępne do zapamiętywania sylab i wyrazów jednosylabowych.
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uświadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udzielania odpowiedzi.
Zestaw ten składa się z dwóch oddzielnych zestawów ćwiczeniowych (Co ma? i Jaki ma kolor?) Zestawy te służą do nauki dopasowywania elementów w postaci schematu do obrazka, odpowiedzi obrazkiem lub etykietką na pytania np.: Co ma słoń? Kto ma trąbę? (Jaki ma kolor?) i nauki zdań (układania ich) zawierających pewną informację. Osiągamy tu też czytanie...
Zestaw czerwony zawiera 32 karty, a na każdej z nich: prosta rymowanka oraz ilustracja.W zbiorze znajdują się rymowanki, w których dopowiadane słowo jest rzeczownikiem, a jako podpowiedź narysowany jest na odwrocie karty pojedynczy obiekt. Są też rymowanki, w których dopowiedzenie brakującego rymu wymaga zrozumienia zilustrowanej sytuacji, gdyż albo...
Moje Pierwsze Słowa powstały z myślą o małych dzieciach – w wieku od 6 miesiąca do lat 3, są przeznaczone do wspólnej zabawy dziecka z rodzicami. Zaproponowane tu gry uczą poprzez zabawę: wspomagają rozwój mowy dziecka i ułatwiają naukę czytania. Część pierwsza zawiera obrazki ilustrujące pierwsze wypowiadane samogłoski oraz wyrażenia dźwiękonaśladowcze...
Część druga zawiera ilustracje przedmiotów z bliskiego otoczenia dziecka, np. zabawki: miś, lala, auto; zwierzęta: żaba, foka i inne. Najważniejszymi elementami są duże, kartonowe obrazki oraz etykietki z napisami. Każdy obrazek jest dwustronny – z jednej strony znajduje się ilustracja otoczona konturem, na odwrocie podpis, np. kura – KO KO, kotek – MIAU....
„Czterolistna koniczynka” i „Ślimak” to gry logopedyczne mające na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnej wymowy głosek, poszerzania słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej, tak ważnej w nauce mówienia, czytania i pisania. W czasie gry dzieci uczą się wymowy poprzez zabawę, ćwicząc dodatkowo...
Widzę cię, słyszę cię 2 to zestaw materiałów obrazkowo-wyrazowych umożliwiających rozwijanie słuchu fonematycznego. Pomoc przeznaczona jest do nauki różnicowania w mowie i w piśmie spółgłosek dźwięcznych i bezdźwięcznych: f–w, fi–wi, p–b, pi–bi (z uwzględnieniem pozycji głoski w wyrazie: w nagłosie i śródgłosie) oraz do utrwalania poprawnej wymowy tych...