Brak produktów
Ostatnio przeglądane
Niniejsza publikacja w dział...
Nowy produkt
Niniejsza publikacja w dział pedagogiki wnosi wiele ważnych treści. Jest cennym źródłem informacji i obszernej wiedzy dotyczącej problematyki introcepcji wartości, tak rzadko poruszanej w literaturze naukowej. Praca profesora Kunowskiego jest bardzo ważnym dziełem i rozpowszechnianie jej należy do powinności każdego pedagoga.
Autor: | Stefan Kunowski |
ISBN: | 83-7308-205-0 |
Stron: | 138 |
Wymiary: | 145x205 |
Oprawa: | miękka |
Data wydania: | wyd.1 - 2003 |
Wydawnictwo | Impuls |
Pozycja składa się z sześciu rozdziałów, z których pierwszy dotyczy współczesnych prądów pedagogicznych opisujących proces wychowania. Rozdział drugi porusza problematykę filozofii wartości wyjaśniającej proces wychowania (teoria wartości Maxa Schelera, inne systemy wartości, spór o istotę wartości i kultury, znaczenie wartości w pedagogice). Trzeci rozdział skoncentrowany jest na temacie introcepcji wartości jako czynnika procesu wychowawczego, natomiast czwarty omawia znaczenie introcepcji wartości w pedagogice. Kolejne rozdziały książki obszernie poruszają zagadnienia praw introcepcji wartości oraz jej przebiegu.