Brak produktów
Ostatnio przeglądane
Autorka analizuje przemiany, jakie...
Konteksty zagrożenia i możliwości
Nowy produkt
Autorka analizuje przemiany, jakie zaszły w edukacji na przestrzeni XX wieku. Zastanawia się nad rolą dyskusji publicznej w reformowaniu oświaty, a także wskazuje na zagrożenia i przeszkody w społecznym porozumiewaniu się. Refleksje nad stanem polskiej oświaty wpisuje w szerszy - międzynarodowy - kontekst, przywołując główne raporty oświatowe. Analizuje też możliwości rozwoju edukacji, jakie może dać wykorzystanie niektórych terii psychoogicznych, epistemologicznych i socjologicznych.
I. Dyskurs o edukacji i jego deformacje
II. Problemy edukacji w perspetywie porównawczej
III. Problem polskiej reformy oświatowej
IV. Kontekst psychologiczny zmian edukacyjnych
Autor: | Teresa Hejnicka-Bezwińska |
ISBN: | 83-7096-350-1 |
Stron: | 196 |
Wymiary: | 167x240 |
Oprawa: | miękka |
Data wydania: | 2000 |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Akademii Bydgoskiej |