PEDAGOGIKA SPECJALNA

Informacje

Ostatnio przeglądane

Kształcenie zintegrowane uczniów niesłyszących w teorii i praktyce edukacyjnej Zobacz większe

KSZTAŁCENIE ZINTEGROWANE UCZNIÓW NIESŁYSZĄCYCH W TEORII I PRAKTYCE EDUKACYJNEJ

Nowy produkt

Zasada integracji treści kształcenia ułatwia nie tylko zrozumienie ustrukturowanej wiedzy i podstawowych technik pracy umysłowej, ale ma też znaczący wpływ na kształtowanie się trwałych zainteresowań, stanowiących źródło aktywności poznawczej dziecka.

Więcej szczegółów

28,00 zł brutto

Opis

Autor:Korzon Aniela, Plutecka Katarzyna
ISBN:978-83-7587-499-0
Stron:152
Wymiary:160x235
Oprawa:miękka
Data wydania:2010

Więcej informacji

Ponadto sprzyja wykorzystywaniu różnorodnych metod nauczania, szczególnie tych aktywizujących, rozbudza motywację w przyswajaniu wiedzy i ćwiczy operatywność w zastosowaniu zdobytych wiadomości i umiejętności do rozwiązywania problemów o charakterze teoretycznym i praktycznym. Jej wyjątkową rolę dla wszechstronnego rozwoju dziecka podkreślają nie tylko pedagodzy, ale również psycholodzy, wyjaśniając, że czynności integrujące przekazywaną wiedzę uwzględniają i doskonalą umiejętność syntetycznego spojrzenia [...], ułatwiają opanowanie nowych treści, służą operatywności zdobytej wiedzy, a także aktywizują normalny stan czynnościowy mózgu, który ma zawsze charakter integracyjny.