Brak produktów
Ostatnio przeglądane
Jest to jedna z trzech publikacji,...
Nowy produkt
Jest to jedna z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów potrzebnych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. W teczce znajdują się karty pracy przeznaczone dla uczniów oraz instrukcja i tabela z punktacją dla przeprowadzającego diagnozę: nauczyciela, terapeuty, oligofrenopedagoga.
Autor: | Alicja Tanajewska, Renata Naprawa |
ISBN: | 978-83-7134-730-6 |
Stron: | 16 |
Wymiary: | A4 |
Oprawa: | teczka 91 kart w bloku do wyrywania |
Data wydania: | 2014 |
Wydawnictwo | Harmonia |
Tematyka kart pracy jest zgodna z treściami nauczania zawartymi w podstawie programowej z zakresu kompetencji i oczekiwanych osiągnięć uczniów.
Niniejsza publikacja umożliwi:
- dokonanie diagnozy rozwoju społeczno-emocjonalnego oraz poznawczego ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym;
- określenie stopnia opanowania danej umiejętności z zakresu: obsługiwania samego siebie, uspołecznienia oraz umiejętności szkolnych;
- ułatwi przekazanie rodzicom informacji o stopniu opanowania przez ucznia wiadomości i umiejętności wynikających z realizacji podstawy programowej.
Karty pracy zostały opracowane zgodnie z funkcjonującym obecnie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2014 r. poz. 803).
W komplecie oprócz tej książki znajdują się także poniższe publikacje:
R. Naprawa, A. Tanajewska, Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Arkusz monitoringu rozwoju ucznia;
R. Naprawa, A. Tanajewska, Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny.