PEDAGOGIKA I PSYCHOLOGIA

Informacje

Ostatnio przeglądane

Homo liberalis jako projekt edukacyjny Od emancypacji do funkcjonalności Zobacz większe

HOMO LIBERALIS JAKO PROJEKT EDUKACYJNY. Od emancypacji do funkcjonalności

Nowy produkt

Jest to praca, która mieści się w nurcie pedagogiki krytycznej, a jej wartość ujawnia się głównie w tym, że Autorka rekonstruuje zmiany, jakie dokonywały się w koncepcji człowieka określanej mianem homo liberalis, aby pokazać ich związek ze zmianami w projektach edukacyjnych realizowanych w społecznej praktyce edukacyjnej ostatnich dziesięcioleci.

Więcej szczegółów

48,00 zł brutto

Opis

Autor:Małgorzata Lewartowska-Zychowicz
ISBN:978-83-7587-502-7
Stron:290
Wymiary:160x235
Oprawa:miękka
Data wydania:2010

Więcej informacji

Po roku 1989 nurt liberalnego myślenia zdominował także polskie życie społeczne i praktykę edukacyjną. Opis, wyjaśnienie i interpretacja tego procesu zmiany i jego skutków mają więc szczególne znaczenie dla współczesnego człowieka, który przez całe swoje życie indywidualne, rodzinne i zawodowe jest uwikłany w procesy edukacyjne oraz ich zmienność. Z tego powodu odbiorcami tej książki mogą być, a może nawet powinni być wszyscy, którzy współcześnie są `uwikłani` w procesy edukacyjne. Obowiązek jej przeczytania dotyczy jednak głównie tych, którzy chcą podmiotowo uczestniczyć w procesach edukacyjnych dotyczących siebie i innych ludzi.