NAUCZANIE ZINTEGROWANE

Informacje

Nowe produkty

Ostatnio przeglądane

Rozwijanie poczucia własnej wartości u dzieci w młodszym wieku szkolnym Zobacz większe

ROZWIJANIE POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI u dzieci w młodszym wieku szkolnym

Nowy produkt

Książka wpisuje się w nurt współczesnych koncepcji metodycznych w zakresie rozwijania umiejętności psychospołecznych dzieci i młodzieży. 

Więcej szczegółów

24,80 zł brutto

Opis

Autor:Teresa Lewandowska-Kidoń, Danuta Wosik-Kawala
ISBN:978-83-7587-285-9
Stron:100
Wymiary:160x235
Oprawa:miękka
Data wydania:2009

Więcej informacji

Umiejętności te wydają się być szczególnie istotne w świecie zdominowanym przez przemoc, świecie, w którym zatracane są prawidłowe relacje interpersonalne. Dlatego warto już od najmłodszych lat wyposażać  w nie dzieci oraz wzmacniać w nich poczucie własnej wartości. W odpowiedzi na ten postulat, powstała niniejsza książka, której głównym celem jest prezentacja programu zajęć z dziećmi w młodszym wieku szkolnym, umożliwiającego rozwijanie ich poczucia własnej wartości.

Książka składa się z trzech części. W pierwszej z nich przedstawiono zagadnienie poczucia własnej wartości, odwołując się w znacznej mierze do teorii N. Brandena. W przystępny sposób omówiono czynniki mające wpływ na budowanie pozytywnego obrazu własnej osoby oraz opisano zachowania osób o prawidłowym i niewłaściwym poczuciu własnej wartości. W części drugiej Autorki zapoznają czytelnika z warsztatem metodycznym nauczyciela-wychowawcy, prezentując etapy, strategie i zasady pracy z grupą a także zagadnienia dotyczące ewaluacji programów profilaktyczno-wychowawczych. Najbardziej znacząca dla praktyki pedagogicznej jest trzecia część książki, w której przedstawiono autorski program rozwijania poczucia własnej wartości u dzieci w młodszym wieku szkolnym.  Część praktyczna stanowi ponad 48 stron opracowania.