Brak produktów
Ostatnio przeglądane
Koncepcja rozwoju poznawczej...
Nowy produkt
Koncepcja rozwoju poznawczej reprezentacji emocji przestawiona w niniejszej pracy jest efektem długoletnich poszukiwań badawczych, teoretycznych i empirycznych Autorki. Przedmiotem dociekań i analiz uczyniła ona problematykę reprezentowania, przechowywania i przypominania wiedzy o emocjach przez dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Autor: | BARBARA GÓRECKA-MOSTOWICZ |
ISBN: | 83-7271-316-2 |
Stron: | 127 |
Wymiary: | 145x235 |
Oprawa: | miękka |
Data wydania: | 2005 |
Autorka poszukuje odpowiedzi na pytanie: co dzieci wiedzą o emocjach i jak wiedza ta zmienia się w ontogenezie? Jest to zatem próba oceny możliwości rozpoznawania emocji w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym. Zaprezentowane badania mają walor praktyczny, ich wyniki mogą zostać wykorzystane w pracy przez pedagogów, psychologów, nauczycieli przedszkolnych i szkolnych oraz terapeutów i rodziców, którym gorąco polecamy tę książkę.