Brak produktów
Książka nagradzanego brazylijskiego ilustratora, twórcy Ośmiornicy na...
Wiesz, co dzieje się z książkami, których nikt nie wypożycza w bibliotece?
Monografia jest próbą całościowego, wieloaspektowego ujęcia zagadnień...
Ostatnio przeglądane
Publikacja jest skierowana do...
Nowy produkt
Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce.
Autor: | Anna Radwańska, Aleksandra Sobolewska-Kędzior |
ISBN: | 978-83-8085-884-8 |
Stron: | 50 |
Oprawa: | kartonowa |
Data wydania: | 2021 |
Wydawnictwo | Difin |
Skupiono się w niej na wszystkich najczęściej występujących zaburzeniach wśród dzieci w szkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są skuteczne przy niwelowaniu tych trudności.
Zestaw ćwiczeń zawarty w części 1 dotyczy:
- umiejętności analizy i syntezy słuchowej,
- funkcji językowych u dzieci przedszkolnych oraz w młodszym wieku szkolnym.
Karty zostały opracowane w oparciu o materiał obrazkowo-wyrazowy i teksty. Ćwiczenia mają na celu rozwijanie funkcji językowych i analizatora słuchowego, który ma istotne znaczenie przy ćwiczeniach artykulacyjnych, stymulowaniu rozwoju słownictwa oraz kompetencji językowych.
Karty pracy są dla uczniów z:
- trudnościami w nauce,
- dysleksją,
- zespołem Aspergera i autyzmem,
- afazją,
- alalią,
- opóźnionym rozwojem mowy,
- niezakończonym rozwojem mowy,
- różnymi wadami wymowy.