DZIENNIKARSTWO I MEDIA

Informacje

Nowe produkty

Ostatnio przeglądane

WIEDZIEĆ, MYŚLEĆ, BYĆ - TECHNOLOGIA MEDIÓW Zobacz większe

WIDZIEĆ, MYŚLEĆ, BYĆ

TECHNOLOGIE MEDIÓW

Nowy produkt

Książka ma charakter przewodnika po dynamicznie zmieniającym się obszarze poznania, komunikacji, sztuki i coraz częściej codziennego działania.

Więcej szczegółów

34,70 zł brutto

Opis

Autor:wyb.wstęp i opr. Andrzej Gwóźdź
ISBN:83-7052-593-8
Stron:480
Wymiary:140x200
Oprawa:miękka
Data wydania:2001
WydawnictwoUniversitas

Więcej informacji

To jest profesjonalne opracowanie naukowe rzucające nowe światło na wszechobecną rzeczywistość medialną, inwazję ekranów i widzialność elektroniczną. Na książkę składają się rozprawy zawierające charakterystykę najpopularniejszych współczesnych technik obrazowych, treści światów ekranowych oraz sposobów organizowania i przechowywania informacji, które ilustrują zmiany zachodzące w takich zachowaniach komunikacyjnych jak widzialność i piśmienniczość. Obecnie obydwie kategorie uruchamiają szereg odniesień i kontekstów, daleko wykraczających poza sferę komunikacji, dlatego ta książka jest ważną pozycją interdyscyplinarną z pogranicza wielu dziedzin. Wyboru, wstępu i opracowania dokonał Andrzej Gwóźdź.