DYSLEKSJA DYSORTOGRAFIA I GRAFOMOTORYKA

Informacje

Ostatnio przeglądane

METODY NAUKI CZYTANIA I PISANIA z perspektywy trudności uczniów Zobacz większe

METODY NAUKI CZYTANIA I PISANIA

z perspektywy trudności uczniów

Nowy produkt

  • Dlaczego z każdym rokiem coraz bardziej obniża się poziom umiejętności uczniów w zakresie czytania i pisania?

 

  • Dlaczego obecnie dzieci popełniają trzykrotnie więcej błędów ortograficznych niż dawniej ich rówieśnicy nauczani według Elementarza Mariana Falskiego?

 

  • Dlaczego uczniowie korzystający ze współczesnych podręczników piszą fonetycznie?

 

 

„[…] frapująca lektura dla wszystkich, których choć trochę interesują zmagania dzieci własnych i nauczanych w instytucji, a nawet odniesienia retrospekcyjne w przypadku osób walczących ze swoją słabością ortograficzną”.

Z recenzji prof. zw. dr hab. Krystyny Ferenz

 


„Rezultaty przedstawionych analiz są szokujące i mają ogromną wagę praktyczną. Pokazują one, że autorzy podręczników nie traktują nauczania czytania i pisania jako procesu długofalowego, który wymaga opracowań systemowych. Autorka wykazała szereg błędów, braków i niekonsekwencji, które niewątpliwie mogą przyczynić się do narastania trudności w nabywaniu umiejętności czytania i pisania”.

Z recenzji prof. zw. dr hab. Grażyny Krasowicz-Kupis

26,00 zł brutto

Opis

Autor:Anna Jurek
ISBN:978-83-7744-021-6
Stron:224
Wymiary:235 x 165
Oprawa:miękka
Data wydania:wyd.1 - 2012
WydawnictwoHARMONIA