DYDAKTYKA

Informacje

Nowe produkty

Ostatnio przeglądane

MOTYWY, CELE, WARTOŚCI. Zobacz większe

MOTYWY, CELE, WARTOŚCI.

Przyczynek do zrozumienia stanu ducha i stanu umysłu współczesnych Polaków

Nowy produkt

Prezentowany tom składa się z 14 artykułów stanowiących rezultat badań pracowników Instytutu Psychologii Uniwersytetu Gdańskiego z ostatnich dwóch lat.

Więcej szczegółów

36,40 zł brutto

Opis

Autor:red.EMILIA MARTYNOWICZ
ISBN:83-7308-390-1
Stron:364
Wymiary:160x230
Oprawa:miękka
Data wydania:2004 - Wyd. I
WydawnictwoImpuls

Więcej informacji

Książka składa się z trzech części. Pierwsza część, zatytułowana Motywy i wartości zawiera prace z różnych dziedzin psychologii (psychologia osobowości, psychologia społeczna, psychologia konsumenta oraz organizacji) podejmujące problematykę motywów ludzkiego działania, celów życiowych, światopoglądu, postaw i systemów wartości. Druga część - Rodzina i problemy wychowawcze - jest zaadresowana szczególnie do tych Czytelników, których interesuje rodzina, jej wpływ na młode pokolenie i różnorodnie pojętą problematyką wychowawczą, obejmującą między innymi charakterystykę subkultury młodzieżowej hip-hopu. Trzecia część zatytułowana Zdrowie przedstawia doniesienia na temat wybranych aspektów sytuacji zdrowotnej mieszkańców Polski (chroniczne zmęczenie), psychologicznych aspektów onkologicznych, ich wpływu na jakość życia i sposobów radzenia sobie z tego typu stresem. Książka powinna zainteresować Czytelników uprawiających psychologię zawodowo, studentów psychologii, pedagogów i wychowawców oraz wszystkich osób zainteresowanych psychologią, czy to amatorsko, czy z racji pracy zawodowej.