Brak produktów
Kolejna książka z serii Ocalić od zapomnienia podzielona jest na trzy...
To kolejna już publikacja, która ukaże się w serii "Ocalić od...
Kolejny tytuł z serii Ocalić od zapomnienia przbliża kulturę materialną...
Kolejna książka z serii "Ocalić od zapomnienia" zapoznaje nas z życiem...
Książka prezentuje tradycyjne święta i polskie obrzędy doroczne ułożone...
Ostatnio przeglądane
Ze względu na fakt sytuowania się...
Nowy produkt
Ze względu na fakt sytuowania się podstaw edukacji, także pedagogów, w filozofii człowieka i aksjologii, celem książki jest ukazanie roli tej drugiej w kształceniu pedagogów na poziomie wyższym.
Autor: | red.KOSTKIEWICZ JANINA |
ISBN: | 978-83-7308-887-0 |
Stron: | 354 |
Wymiary: | 170x240 |
Oprawa: | miękka |
Data wydania: | wyd.1 - 2008 |
Wydawnictwo | Impuls |
Przedmiotem rozważań poszczególnych Autorów są proces i efekty edukacji aksjologicznej, takie, jak kompetencje aksjologiczne, świadomość i wrażliwość aksjologiczna, oraz możliwie konsekwentna postawa aksjologiczna, w tym wiedza o wartościach z rozpoznawaniem aksjologicznych przesłanek działań własnych i cudzych oraz wiedza o funkcjonujących orientacjach aksjologicznych. Książka oddaje pewien wymiar stanu badań nad aksjologią w pedagogice. Składa się z czterech części. Pierwsza dotyczy obecności aksjologii w studiach pedagogicznych, potrzeby rekonstrukcji aksjologii, takich aspektów w Procesie Bolońskim, który wyznacza standardy w kształceniu wyższym w ramach UE, niektórych aspektów kształcenia aksjologicznego oraz porządkującej i integrującej roli wartości w uniwersyteckim procesie dydaktyczno-wychowawczym. Druga część skupia się na wartościach tego procesu. Część trzecia dotyczy kulturowych funkcji edukacji aksjologicznej. Część czwarta odsłania niektóre aspekty wspólnego świata wartości studentów i nauczycieli akademickich.