AUTYZM - ADHD

Informacje

Ostatnio przeglądane

JAK UCZYĆ DZIECI Z AUTYZMEM CZYTANIA UMYSŁU Zobacz większe

JAK UCZYĆ DZIECI Z AUTYZMEM CZYTANIA UMYSŁU.ZESZYT ĆW.DLA NAUCZYCIELI I ODZICÓW

Nowy produkt

Prezentowany w niniejszej książce program stanowi rozbudowaną i kompleksową propozycję oddziaływań osadzonych w perspektywie rozwojowej. Zaproponowane poziomy rozwojowe w nauczaniu teorii umysłu uwzględniają trzy poziomy procesów poznawczych: percepcję (co ludzie mogą zobaczyć), wiedzę (co ludzie wiedzą) oraz przekonania (co ludzie myślą) o rzeczach, które są prawdziwe lub fałszywe.

Więcej szczegółów

29,00 zł brutto

Opis

Autor:HOWLIN PATRICIA,BARON-COHEN SIMON,HADWIN JULIE
Stron:170
Wymiary:235 x 165
Oprawa:miękka
Tłumaczenie:KARWALA MAGDALENA
Nazwa oryginału:TEACHING CHILDREN WITH AUTISM TO MIND-READ:THE WORKBOOK
Data wydania:2012
WydawnictwoWYDAWNICTWO JAK

Więcej informacji

Program podzielony został na sześć poziomów:
Poziom 1: Proste przyjmowanie perspektywy – Rozumienie, że dziecko i nauczyciel mogą widzieć różne rzeczy.
Poziom 2: Złożone przyjmowanie perspektywy – Rozumienie, że dziecko i nauczyciel patrzą na coś z innej perspektywy.

Poziom 3: Rozumienie zasady „widzieć znaczy wiedzieć” – Rozumienie, że ludzie wiedzą tylko o rzeczach (stanach), których doświadczyli bezpośrednio lub pośrednio.
poziom 4: Rozumienie prawdziwych przekonań – Rozumienie, że ludzie mogą mieć przekonania, które są prawdziwe oraz że ich zachowanie jest związane z tymi przekonaniami.
Poziom 5: Rozumienie fałszywych przekonań – Rozumienie, że ludzie mogą mieć przekonania, które są fałszywe, oraz że ich zachowanie jest związane z tymi przekonaniami.
Poziom 6: Rozumienie przekonań drugiego rzędu – Rozumienie, że jedna osoba może myśleć o tym, co myśli druga osoba, oraz wykorzystywanie tego do przewidywania zachowania.