Brak produktów
Ostatnio przeglądane
Prezentowany w niniejszej książce...
Nowy produkt
Prezentowany w niniejszej książce program stanowi rozbudowaną i kompleksową propozycję oddziaływań osadzonych w perspektywie rozwojowej. Zaproponowane poziomy rozwojowe w nauczaniu teorii umysłu uwzględniają trzy poziomy procesów poznawczych: percepcję (co ludzie mogą zobaczyć), wiedzę (co ludzie wiedzą) oraz przekonania (co ludzie myślą) o rzeczach, które są prawdziwe lub fałszywe.
Autor: | HOWLIN PATRICIA,BARON-COHEN SIMON,HADWIN JULIE |
Stron: | 170 |
Wymiary: | 235 x 165 |
Oprawa: | miękka |
Tłumaczenie: | KARWALA MAGDALENA |
Nazwa oryginału: | TEACHING CHILDREN WITH AUTISM TO MIND-READ:THE WORKBOOK |
Data wydania: | 2012 |
Wydawnictwo | WYDAWNICTWO JAK |
Program podzielony został na sześć poziomów:
Poziom 1: Proste przyjmowanie perspektywy – Rozumienie, że dziecko i nauczyciel mogą widzieć różne rzeczy.
Poziom 2: Złożone przyjmowanie perspektywy – Rozumienie, że dziecko i nauczyciel patrzą na coś z innej perspektywy.
Poziom 3: Rozumienie zasady „widzieć znaczy wiedzieć” – Rozumienie, że ludzie wiedzą tylko o rzeczach (stanach), których doświadczyli bezpośrednio lub pośrednio.
poziom 4: Rozumienie prawdziwych przekonań – Rozumienie, że ludzie mogą mieć przekonania, które są prawdziwe oraz że ich zachowanie jest związane z tymi przekonaniami.
Poziom 5: Rozumienie fałszywych przekonań – Rozumienie, że ludzie mogą mieć przekonania, które są fałszywe, oraz że ich zachowanie jest związane z tymi przekonaniami.
Poziom 6: Rozumienie przekonań drugiego rzędu – Rozumienie, że jedna osoba może myśleć o tym, co myśli druga osoba, oraz wykorzystywanie tego do przewidywania zachowania.