Brak produktów
W niniejszej publikacji Temple Grandin – wysoko funkcjonująca osoba z autyzmem, doktor zoologii i znana na całym świecie działaczka na rzecz dobrostanu zwierząt – opowiada o swoim dzieciństwie i problemach związanych z dorastaniem z perspektywy osoby z zaburzeniami z ASD. Doświadczenia własne autorki stanowią pretekst do przekazania Czytelnikowi rad...
Rozmaite trudności uczniów prowokują nauczycieli do refleksji, zaskakują, zbijają z tropu, a czasem wytrącają z równowagi. O jakich trudnościach mowa?
Słuchanie ze zrozumieniem to książka przygotowana dla uczniów z klas IIV, którzy mają problemy z percepcją słuchową, zwłaszcza ze zrozumieniem i zapamiętaniem tego, co mówią do nich inne osoby.
Publikacja jest zbiorem kilkudziesięciu zdjęć przedstawiających spokrewnione osoby. Do fotografii dołączone są pytania, które sprawdzą wiedzę dziecka w zakresie terminologii pokrewieństwa, a także pokażą, w jak wielu rolach występują członkowie najbliższej rodziny.
Książka jest przeznaczona dla osób, które podchodzą do zawodu terapeuty w sposób plastyczny i kreatywny.
Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce.
Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce.
Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce.
Diagnoza i terapia są ważnym tematem w dyskursie pomagania, wspierania rozwoju, zwłaszcza w odniesieniu do logopedii, pedagogiki czy psychologii.
Lektura obowiązkowa dla rodziców, pedagogów i dyslektyków.
Poradnik został napisany z myślą o początkujących logopedach, którzy prosto po studiach trafili do zacisznego gabinetu logopedycznego i rozpoczynają pracę pełni wiedzy oraz nadziei.
Wśród publikacji dostępnych na polskim rynku wydawniczym można spotkać prace poruszające różne aspekty zaburzeń, ale znacznie trudniej znaleźć takie, które zagadnienie to ujmowa łyby w sposób wyczerpujący, a jednocześnie tak praktyczny.
Teoria i praktyka jest adresowany do logopedów i surdologopedów oraz osób zajmujących się problematyką uszkodzeń słuchu.
Książkę napisana została z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w nauce.
Celem niniejszej pracy zbiorowej jest prezentacja współczesnych trendów i koncepcji terapii pedagogicznej w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi oraz przedstawienie wybranych form terapii i metodyki ich realizacji zgodnie z aktualnymi założeniami pedagogiki specjalnej.
Celem tej książki jest ukazanie koncepcji Sherborne jako ugruntowanego teoretycznie podejścia z zakresu ukierunkowanej na relacje pedagogiki ruchu oraz jego rozszerzenie.
Tę książkę napisał Marc Fleisher, dorosły autysta z High Wycombe w Wielkiej Brytanii. Jako dziecko został zdiagnozowany jako przypadek beznadziejnego zaburzenia umysłowego, bez szans na jakiekolwiek postępy.
Maria Wheeler, niezwykle empatyczna i mądra analityczka zachowania, nie tylko dobrze rozumie trudności wynikające z zaburzeń przetwarzania bodźców zmysłowych, ale także ma świadomość milionów innych różnic, które stanowią przyczynę problemów z korzystaniem z toalety.
To pierwsza część autobiograficznej powieści dr. Petera Schmidta, wysoko funkcjonującego aspergerowca. Peter Schmidt zawsze był dziwnym dzieckiem, nad wyraz zdolnym, inteligentnym, ale od urodzenia miał ogromne problemy z relacjami z rówieśnikami, rodzicami, otoczeniem.