Brak produktów
Kolejna książka z serii Ocalić od zapomnienia podzielona jest na trzy...
To kolejna już publikacja, która ukaże się w serii "Ocalić od...
Kolejny tytuł z serii Ocalić od zapomnienia przbliża kulturę materialną...
Kolejna książka z serii "Ocalić od zapomnienia" zapoznaje nas z życiem...
Książka prezentuje tradycyjne święta i polskie obrzędy doroczne ułożone...
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne prowadzone są głównie z dziećmi, które mają problemy z nauką wynikające z nieharmonijnego lub opóźnionego rozwoju. Pomoc tym uczniom polega na: – korygowaniu zaburzonych funkcji, – zastępowaniu zaburzonej funkcji inną, – usprawnianiu funkcji będących w normie.
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne prowadzone są głównie z dziećmi, które mają problemy z nauką wynikające z nieharmonijnego lub opóźnionego rozwoju. Pomoc tym uczniom polega na: – korygowaniu zaburzonych funkcji, – zastępowaniu zaburzonej funkcji inną, – usprawnianiu funkcji będących w normie.
Jest to jedna z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów potrzebnych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. W teczce znajdują się karty pracy przeznaczone dla uczniów oraz instrukcja i tabela z punktacją dla przeprowadzającego diagnozę: nauczyciela, terapeuty, oligofrenopedagoga.
Ćwiczenia zawarte w tej publikacji służą nauce wprawnego, płynnego i estetycznego pisania metodą szczegółowo przedstawioną w podręczniku pt. Nauka pisania metodą płynnego ruchu. Celem tych ćwiczeń jest nie tylko opanowanie sztuki pięknego pisania, ale także nauka ortografii. Na każdej stronie zapisano, a właściwie narysowano wyraz zawierający daną...
Publikacje z serii ABC mówienia, czytania i pisania powstały przede wszystkim z myślą o nauczaniu dzieci z wadą słuchu. Pomoce te służą rozwijaniu świadomości językowej, nauce odczytywania mowy z ust, usprawnianiu słuchu fonemowego, poznawaniu i utrwalaniu liter, nauce czytania ze zrozumieniem oraz doskonaleniu sprawności manualnej.Książki te mogą być...
Lekcje dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Etap obrazka PODRĘCZNIK część 1
JA I MÓJ ŚWIAT Lekcje dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Etap obrazka PODRĘCZNIK część 2 Publikacja została opracowana przez zespół psychologów i pedagogów ze Specjalnego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Gdańsku w następującym składzie: Marzena Bednarz, Joanna Bladowska, Karolina...
Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Teczka 3: WIOSNA to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Karty mogą...
Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Teczka 2: ZIMA to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Karty mogą być...
Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Teczka 4: LATO to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Karty mogą...
Ważną częścią procesu przygotowującego dziecko do nauki w szkole jest sprawność grafomotoryczna. która wpływa m.in. na jakość pisania. U kilkulatków rozwijać ją można na przykład poprzez rysowanie.
Ważną częścią procesu przygotowującego dziecko do nauki w szkole jest sprawność grafomotoryczna. która wpływa m.in. na jakość pisania. U kilkulatków rozwijać ją można na przykład poprzez rysowanie.
Zeszyt zawiera ćwiczenia czytania ze zrozumieniem na poziomie podstawowym od prostych zdań pojedynczych do pierwszych krótkich tekstów. Zdania w większości zbudowane są z sylab otwartych oraz podstawowych rzeczowników i czasowników. Ćwiczenia mają na celu naukę rozumienia przeczytanego tekstu.
Podobieństwa i różnice to książka z obrazkami, które tylko z pozoru są podobne do siebie. Różnią się one bowiem jednym lub kilkoma szczegółami. Zadaniem dziecka jest wyszukanie i wskazanie tych różnic.
Karty pracy zostały przygotowane w oparciu o podstawę programową kształcenia ogólnego dla uczniów z niepełnosprawnością umysłową w stopniu umiarkowanym i w szczególny sposób uwzględniają specyfikę edukacji osób z autyzmem. Pozwalają na utrwalenie i pogłębienie wiedzy społeczno-przyrodniczej przedstawionej w podręczniku „Ja i mój świat”. Różnorodne i...
CZTERY PORY ROKU. WIOSNA – to zestaw ćwiczeń o zróżnicowanym stopniu trudności przeznaczony dla uczniów klas młodszych, zakładający: - bogacenie zasobu słownictwa,- doskonalenie umiejętności czytania ze zrozumieniem,- usprawnianie grafomotoryki,- poszerzanie wiedzy ogólnej dziecka.
Publikacje z serii ABC mówienia, czytania i pisania powstały przede wszystkim z myślą o nauczaniu dzieci z wadą słuchu. Pomoce te służą rozwijaniu świadomości językowej, nauce odczytywania mowy z ust, usprawnianiu słuchu fonemowego, poznawaniu i utrwalaniu liter, nauce czytania ze zrozumieniem oraz doskonaleniu sprawności manualnej. Książki te mogą być...
Prezentowane ćwiczenia usprawniają przede wszystkim pamięć bezpośrednią i rozpoznawczą, a także koncentrację uwagi uczniów. Zadania przeznaczone są dla dzieci mających w tym zakresie trudności.
Zeszyty ćwiczeń z serii " Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu" są przeznaczone dla dzieci:zagrożonych dysleksją,ze skrzyżowaną lateralizacją,z trudnościami w nauce języka.
Dyktanda graficzne to metoda prosta, atrakcyjna, skuteczna, która ma wiele możliwości zastosowań i jest dobrym narzędziem do obserwacji i diagnozy dzieci.