Brak produktów
Teoria uczenia się muzyki. Niemowlęta i małe dzieci, napisana z myślą o rodzicach i nauczycielach wczesnodziecięcej edukacji muzycznej, dotyczy kluczowego momentu w muzycznym rozwoju każdego człowieka, czyli okresu od narodzin do piątego roku życia.
Książka niniejsza powstała z myślą o dostarczeniu nauczycielom przedszkoli i młodszych klas szkół podstawowych nowych materiałów do wykorzystania w ich pracy. Polecam ją również rodzicom i dziadkom umiejącym grać na instrumentach lub też posługującym się nagraniami płytowymi w domu w zabawach z dziećmi.
Moje sylabki w przedszkolu to zeszyt, z którym dzieci uczą się czytać metodą sylabową - prostą i skuteczną. Opierając się na sylabie, jako najmniejszej jednostce percepcji, znacznie ułatwia się przedszkolakom etap wczesnej nauki czytania. Dzięki atrakcyjnej szacie graficznej, naklejkom i zróżnicowanym zadaniom, praca z zeszytem dostarcza dzieciom dużo...
Zamysłem autorów było nauczanie przez zabawę. Różnorodność proponowanych zadań pozwala na angażowanie wszystkich zmysłów przez co wykonywane zadania nie są nudne i dają dzieciom dużo satysfakcji. Nauczanie przez zabawę jest bardzo efektowne i efektywne i wspaniale wzbogaca naukę wynikającą z podstawy programowej.
Książka zawiera kilkadziesiąt scenariuszy zabaw edukacyjnych opartych na kilkunastu piosenkach i tańcach. Nauczyciele, animatorzy i rodzice dostają czytelne instrukcje do pracy w zróżnicowanych ilościowo i wiekowo grupach.