Brak produktów
Zaczarowany ogród to trzecia książka z cyklu Skrzatoland. Treści książeczki nawiązują do wiersza Skrzatoland, zamieszczonego na początku.
Szkoła Karola to piąta książka z cyklu Skrzatoland. Treści książeczki nawiązują do wiersza Skrzatoland, zamieszczonego na początku. Poszerzają one wiedzę dziecka o otaczającej go rzeczywistości, jednocześnie odwołują się do jego doświadczeń, skojarzeń i wyobraźni.
W Skrzatolandzie otwiera cykl Skrzatoland. Treści książeczki nawiązują do wiersza Skrzatoland, zamieszczonego na początku. Poszerzają one wiedzę dziecka o otaczającej go rzeczywistości, jednocześnie odwołują się do jego doświadczeń, skojarzeń i wyobraźni.
W domu Tralolinków to druga książka z cyklu Skrzatoland. Treści książeczki nawiązują do wiersza Skrzatoland, zamieszczonego na początku. Poszerzają one wiedzę dziecka o otaczającej go rzeczywistości, jednocześnie odwołują się do jego doświadczeń, skojarzeń i wyobraźni. Książka zawiera zadania i ćwiczenia zgodne z aktualną podstawą programową, które...
Jest to druga część zestawu ćwiczeń dla dzieci leworęcznych przeznaczona dla 5- i 6-latków. Ćwiczenia służą usprawnieniu motorycznemu ręki oraz współpracy ręki i oka (koordynacji wzrokowo-ruchowej). Jeśli dziecko osiągnie taką sprawność ruchową lewej ręki, by mogło swobodnie rysować i wykonywać zadania graficzne, to bez trudu opanuje umiejętność pisania....
Współczesna szkoła stawia wysokie wymagania uczniom wstępującym w jej mury. Powszechnie wiadomo, że dziecko może z powodzeniem rozpocząć naukę w klasie I tylko wówczas, gdy istnieje względna równowaga między jego możliwościami a owymi wymaganiami. Niestety, nie wszyscy są w stanie im sprostać, dlatego coraz bardziej widoczne staje się zjawisko tzw....
To pozycja przeznaczona dla uczniów przedszkoli i nauczania początkowego, wspomagająca ćwiczenie ręki, rozwijająca wyobraźnię i przygotowująca do pisania.
Autorka podejmuje kwestię zagrożenia dysleksją, wychodząc z założenia, że wykrycie zaburzeń rozwojowych prowadzących do problemów z czytaniem i pisaniem w okresie przedszkolnym oraz podjęcie odpowiednich działań profilaktycznych i terapeutycznych ułatwia dziecku start szkolny i chroni je przed porażkami edukacyjnymi.
Książka jest połączeniem dwóch form terapeutycznych: prostych wierszy z elementami dźwiękonaśladowczymi oraz mandali z bohaterami tych utworów.
Autorki, bardzo słusznie, uwzględniły nie tylko wytwory czynności grafomotorycznych, ale także zaprezentowały różne aspekty przebiegu tychże czynności, co pozwoliło im na wielopłaszczyznową ocenę grafomotoryki, obejmującą zarówno przyczyny, jak i objawy ewentualnych nieprawidłowości w tej sferze.
Publikacja została napisana dla dzieci, które uczą się rozpoznawać litery lub utrwalać zdobytą już wiedzę. Składa się z dwóch części.
Jest to zbiór ćwiczeń służących rozwijaniu i stymulowaniu funkcji psychofizycznych u dzieci w wieku 10-12 lat. Są to zadania rozwijające:
Publikacja została napisana dla dzieci, które uczą się rozpoznawać litery lub utrwalać zdobytą już wiedzę. Składa się z dwóch części.
W pudełku znajduje się 96 kart. Dziecko znajduje i dopasowuje karty z cieniami zwierząt tak, aby po złożeniu kart szarymi paskami do siebie cienie stanowiły lustrzane odbicie.
Ćwiczenia zaprezentowane w tej książce przeznaczone są dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Służą przede wszystkim do doskonalenia koncentracji uwagi.
Dlaczego z każdym rokiem coraz bardziej obniża się poziom umiejętności uczniów w zakresie czytania i pisania? Dlaczego obecnie dzieci popełniają trzykrotnie więcej błędów ortograficznych niż dawniej ich rówieśnicy nauczani według Elementarza Mariana Falskiego? Dlaczego uczniowie korzystający ze współczesnych podręczników piszą fonetycznie?...
„Wierszyki do rysowania” to atrakcyjna propozycja dla najmłodszych dzieci, które dopiero zaczynają naukę rysowania lub już doskonalą tę sztukę.
W książeczce znajdują się krótkie rymowanki zawierające podpowiedzi, jak w uproszczony sposób kreślić cyfry, wielkie i małe litery oraz podstawowe znaki interpunkcyjne.
Poprawne graficznie pisanie zależy w dużej mierze od sprawności ręki.Dziecko, aby nabyć tę umiejętność , potrzebuje wielu ćwiczeń których wykonywanie pozwoli opanować właściwe kierunki kreślenia linii poziomych, pionowych, ukośnych, spiralnych i owalnych. Musi też wyćwiczyć sprawność ręki w zakresie motoryki małej, opanować właściwe napięcie mięśni ręki,...
Seria SYMULTANICZNE I SEKWENCYJNE STRATEGIE UCZENIA SIĘ przeznaczona jest dla dzieci: