Brak produktów
Podkategorie
Przemyślany, pięknie ilustrowany dobór zaopatrzonych w ćwiczenia bajek które mogą być punktem wyjścia do refleksji i dyskusji nie tylko w warunkach szkolnych, ale również posłużyć mogą rodzicom do rozmów z własnymi dziećmi jest wartościową pozycją, która przybliżać będzie tradycyjny, baśniowy świat kolejnym pokoleniom czytelników w różnym wieku.
Jak dialogują ze sobą Stepy Akermańskie Adama Mickiewicza ze współczesną interpretacją tego utworu w wykonaniu Andrzeja Stasiuka i zespołu Haydamaky?
Diagnoza przedszkolna gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole to narzędzie badawcze przygotowane z myślą o nauczycielach pracujących w przedszkolach, oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz w innych formach wychowania przedszkolnego.
W książce przypomniano 125 najatrakcyjniejszych gier i zabaw świetlicowych z lat 1821–1936. Jak łatwo ocenić, zdecydowanie przewyższają one walorami dydaktycznymi i wychowawczymi wiele z najpopularniejszych obecnie.
W kontekście doradztwa edukacyjnego oraz zawodowego istotą jest pokazanie wszystkich edukacyjnych oraz zawodowych możliwości, a przede wszystkim budowanie i rozwijanie umiejętności, bez których nie uda się sprawnie poruszać na każdym etapie kształcenia oraz na rynku pracy (podejmowanie trudnych decyzji, praca w grupie, poznawanie siebie, planowanie,...
Słuchanie ze zrozumieniem to książka przygotowana dla uczniów z klas IIV, którzy mają problemy z percepcją słuchową, zwłaszcza ze zrozumieniem i zapamiętaniem tego, co mówią do nich inne osoby.
Publikacja jest zbiorem kilkudziesięciu zdjęć przedstawiających spokrewnione osoby. Do fotografii dołączone są pytania, które sprawdzą wiedzę dziecka w zakresie terminologii pokrewieństwa, a także pokażą, w jak wielu rolach występują członkowie najbliższej rodziny.
Celem tej książki jest ukazanie koncepcji Sherborne jako ugruntowanego teoretycznie podejścia z zakresu ukierunkowanej na relacje pedagogiki ruchu oraz jego rozszerzenie.
Jest to zbiór prób, które mogą być cennym uzupełnieniem szerszego postępowania diagnostycznego badającego gotowość szkolną dzieci 6-, 7-letnich.